Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.10.2019, 06:27

Dva Zlaté bubny pre Oliver Agency. Agentúra uspela v Portoroži s prácou pre módneho dizajnéra

Príbeh reklamy je o rešpektovaní a vzájomnej láske otca a syna.

Dva Zlaté bubny pre Oliver Agency. Agentúra uspela v Portoroži s prácou pre módneho dizajnéra
Zdroj: archív

Medzinárodná súťaž Golden Drum, ktorá sa každoročne koná v Slovinsku v Portoroži, bola úspešná pre slovenskú agentúru Oliver Agency. Tá premenila tri získané shortlisty  na dva kovy, oba zlaté. Z tohtoročného Golden Drumu si tak odnáša dve zlaté sošky za prácu pre módneho návrhára Františka Mikloška, a to v kategórii Craft:  Best Storytelling a Best Use of Music.

Na fotke sú tvorcovia kampane Creative Director Juraj Bartoš a Client Service Director Tina Bineva, s prezidentkou WHAT Jury Tiffany Rolfe. 

Video s názvom The Gift rozpráva príbeh akceptácie otca a jeho syna, ktorý sa vyrovnáva so svojou odlišnosťou. Symbolom akceptácie je otcov dar - výnimočné šaty z dielne Františka Mikloška. Takto vyzerá video:

Shortlisty na tohtoročnom Golden Drume získali aj ďalšie tri slovenské agentúry: MUW Saatchi&Saatchi,  TRIAD a  Wiktor Leo Burnett. Viac si môžete prečítať tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.