Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.10.2019, 10:25

Orange Vianoce začínajú: Obyčajné dáta dokážu neobyčajné veci

Kampaň štartuje dnes.

Orange Vianoce začínajú: Obyčajné dáta dokážu neobyčajné veci
Zdroj: Youtube

Orange sa rozhodol ukázať všetkým ľuďom, že aj obyčajné dáta dokážu neobyčajné veci. Svojich zákazníkov vyzýva, aby darovali svoje nespotrebované dáta a pomohli tak vybraným rodinám.

S projektom Darujte dáta sa nespotrebované dáta zákazníkov premenia na balík služieb Love. Vďaka tomu 100 vybraných rodín môže zažiť neobyčajné Vianoce a zákazníci dobrý pocit, že sú tiež súčasťou tohto výnimočného projektu. Špeciálny balík služieb Love, ktorý získajú pestúnske rodiny aj vďaka darovaným nespotrebovaným dátam od zákazníkov Orangeu. 

Televízny spot zobrazuje príchod dievčatka do pestúnskej rodiny. A odovzdá divákom hlavnú myšlienku vianočnej kampane mobilného operátora, ktorá štartuje dnes.

Všetko, čo robíme, robíme pre našich zákazníkov, aby sme im dokázali uľahčovať ich životné situácie. Zároveň som presvedčený, že  by to malo mať pozitívny dopad aj na našu spoločnosť. Digitálna inklúzia je pre jej napredovanie mimoriadne dôležitá, nakoľko technológie a internetové pripojenie sú neoddeliteľnou súčasťou našich životov. Dôležitá je o to viac, ak ide o deti, ktoré vďaka vzdelaniu a prístupu k informáciám môžu získať lepšie vyhliadky do budúcnosti,“ tvrdí Federico Colom, generálny riaditeľ spoločnosti Orange Slovensko a dodáva: „som nesmierne hrdý, že do tohto projektu sa ako prví zapojili aj zamestnanci Orangeu, ktorí darovali vyše 7200 GB nespotrebovaných dát, vďaka čomu sme balíkom Love dokázali obdarovať už prvú rodinu.“

Zdroj: Orange

Vizitka kampane             

Názov kampane: Xmas Daruj Data
Klient:   Orange Slovensko, a.s. / Miloš Lalka, Katarína Špirková, Katarína Müsslerová
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka, Šimon Podehradský
Art director: Ivana Danišková
Copywriter: Bianka Dingová
Account: Lucia Grancová, Miroslava Tribulová
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV + BTL nosiče
Termín nasadenia: 25.10.2019
Cieľová skupina:  Mass market
Produkcia televízneho spotu: Leopard Production
Réžia: Maxmilian Turek
Názov pesničky použitej v spote/autori: I feel Love  Piano 2019 / Juraj Marikovič & Viktor Stručka & Marek Šurín

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.