Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.10.2019, 11:25

Hodnotenie Stratégií: September priniesol ukážku zaujímavých prác

Agentúrou mesiaca sa stala agentúra Wiktor Leo Burnett.

Hodnotenie Stratégií: September priniesol ukážku zaujímavých prác
Zdroj: Youtube

Predstavujeme práce, ktoré získali na septembrovom Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách.

Do Hodnotenia prihlásili agentúry takmer 60 prác, z ktorých polovicu tvorili prihlášky televíznych reklám a online videí. Spomedzi televíznych spotov sa najväčšej pozornosti dostalo agentúre Wiktor Leo Burnett, ktorá vytvorila vtipnú reklamu s použitím hitu Dragostea din tei od O-Zone. Naopak, na vážnu tému vytvorila agentúra Respect APP online video pre neziskovú organizáciu Úsmev ako dar. Apeluje v ňom na pomoc pre rodičov, ktorým hrozí, že im budú odobraté deti. Dramatický spot ukazuje situácie, ktoré nechce zažiť žiadny rodič. 

Dotcom sa rozhodol priestor v prílohe Stratégií využiť na to, aby vzdal hold svojim zamestnancom a uspel tak v kategórii selfpromo. Najvyšší počet bodov spomedzi vizuálov získala práca od MADE BY VACULIK. Zadaním pre agentúru bolo odpromovať partnerstvo piva Krušovice a Letných Shakespearovských slávností. Agentúra vytvorila sériu vizuálov, ktorými elegantne informáciu odkomunikovala. V kategórii OOH opäť uspel Wiktor Leo Burnett so citylightom, ktorý znázorňuje zväčšujúce sa zrnko hrášku. Prirovnáva ho k nálezu rakoviny a vyzýva ženy, aby išli na preventívne mamografické vyšetrenie prsníka.

Agentúrou mesiaca sa stala agentúra Wiktor Leo Burnett a o menej ako jeden bod je v tesnom závese Respect APP.

Kategória: Film- televízna reklama

Muky

Zadaním pre agentúru bolo uviesť na trh nový výživový doplnok, ktorý pomôže zaspať. Nemôcť zaspať je totiž jedným z najhorších pocitov vôbec. Agentúra Wiktor Leo Burnett sa na to pozrela s vtipným nadsadením: Viete si predstaviť väčšie muky, ako mať v hlave hitovku Dragostea din tei od O-Zone a nemôcť sa jej zbaviť? Ako dobre, že je tu Dospinox v inovatívnej forme ústneho spreja s okamžitým účinkom.

Klient: S&D Pharma SK
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Štefan Andrejco, Martin Keder
Art director: Štefan Andrejco
Strategy director:
Copywriter: Martin Keder
Account manager: Simona Bobeková

Kategória: Film – online video a film

Zlé sny

Respect APP vychádzal pri tvorbe reklamného spotu z insightu, že rodičom, ktorým hrozí, že im odoberú dieťa, sa snívajú zlé sny. Prísť o dieťa je zlý sen pre každého rodiča. Preto treba podporiť Úsmev ako dar, ktorý pracuje na tom, aby rodiny zostali spolu. Vizualita a spracovanie je inšpirovaná súčasnými dramatickými seriálmi.

Klient: Úsmev ako dar
Agentúra: Respect APP
Creative director: Peter Michalka
Art director: Naďa Lukáčiková
Strategy director: Yolka Udičová, Peter Michalka
Copywriter: Peter Michalka, Matej Sekerka, Mirka Straková, Matej Filadelfi
Account manager: Romana Otočková

Kategória: Selfpromo

Poďakovanie v prílohe TOP osobnosti

Agentúra dotcom sa rozhodla využiť priestor v špeciálnej prílohe Stratégií – Top osobnosti marketingovej komunikácie tak, že poďakovala svojim zamestnancom. Pretože, ako agentúra v prihláške vysvetlila, zamestnanci za svoje nasadenie patria do prílohy tiež.

Zdroj: dotcom

​Klient: dotcom
Agentúra: dotcom
Creative director: Roj & Dvorecký
Art director: Zuzana Nemkyová
Strategy director: Peter Urbanec
Copywriter: Lukáš Honz, Slavomíra Barátová
Account manager: Monika Hurbanová

Kategória: Vizuál

Shakespeare

Úlohou MADE BY VACULIK bolo odkomunikovať sponzoring Letných Shakespearovských slávností. Pre jasné zobrazenie spojenia kráľovského piva Krušovice s kráľom divadla vytvorila agentúra sériu vizuálov, ktoré zobrazujú všetky hry tohtoročných letných Shakespearovských slávností – skutočný fanúšik divadla, kultúry a najmä Shakespeara určite nájde indície a odkaz na hru.

Zdroj: archív
Zdroj: archív
Zdroj: archív

Klient: Krušovice (Heineken Slovensko)
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Martin Schurdák
Foto: Linda Prebreza
Strategy director: Adam Horecký, Marek Krištof
Copywriter: Peter Ižo, Majo Lapoš
Account manager: Martina Babicová

​Kategória: OOH

Hráškový citylight

Mamografia je jediná metóda, ktorá zachytí aj taký malý nález rakoviny, ako je zrnko hrášku. Práve hrášok sa preto stal symbolom kampane, ktorou ministerstvo zdravotníctva pozýva ženy na preventívne mamografické vyšetrenie prsníka. Agentúra vytvorila citylight, v ktorom sa hrášok postupne zväčšoval, a pripomenula tak ženám, aby nečakali, kým ich problém doslova narastie.

Klient: Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Ivana Pacoňová
Art director: Jozef Kyselica, Ivana Kleinová
Strategy director: Dominika Múdra
Copywriter: Ivana Pacoňová, Ivana Viteková
Account manager: Simona Bobeková

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné septembrové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v októbrovom vydaní magazínu Stratégie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.