dotcom
StoryEditor

Fred & Flo získali shortlist na českej Effie. Na tvorbe s agentúrou Ogilvy čiastočne spolupracoval dotcom

04.11.2019, 14:13
Autor:
TSTS
Agentúra mala na starosti online časť kampane.

Shortlist na českej súťaži efektivity Effie nesie aj slovenský rukopis. Online časť kampane pre štyri krajiny strednej Európy mala na starosti agentúra dotcom advertising. Kampaň pre novú značku Tesco Baby produktov, Fred & Flo, navrhla a realizovala česká pobočka Ogilvy.

Spoločnosť Tesco Central Europe uviedlo v roku 2018 na trh novú privátnu značku detských plienok a kozmetických produktov Tesco Fred & Flo. Tá postupne nahradila v celom regióne značku Tesco Loves Baby.

Na českom trhu, kde má aj slovenský dotcom svoju pobočku, vykázala kampaň výborné výsledky vo všetkých sledovaných parametroch. 

Agentúra dotcom bola zodpovedná za tvorbu stratégie pre komunikáciu novej značky v online (v rámci Own Channels a social media), zároveň aplikovanie tejto stratégie do kanálov:

  • Own channels – tvorba podstránky a tvorba článkov pre contentovú platformu Hello Tesco
  • Social Media – Facebook, Instagram – tvorba kreatív, cielenie a následná optimalizácia reklamných formátov
  • Tvorba postplánu – príprava ideí postov, kreatív, nasadzovanie a následný community management

Kampaň mala dva hlavné ciele: informovať zákazníkov o novej značke Fred&Flo a zároveň podporiť jej predaj.

"Teší ma, že sme spolu s naším českým partnerom, agentúrou Ogilvy, pripravili pre Tesco nielen peknú, ale aj efektívnu kampaň, ktorú porota ocenila shortlistom. Výborná komunikačná stratégia spolu s dobrou fyzickou dostupnosťou produktov dali predpoklad na úspešný roll-out novej značky. Uspieť na trhu v tak náročnom a špecifickom segmente, kde dôvera a pozitívna osobná skúsenosť sú lakmusovým papierikom, nie je vôbec jednoduché,”  hovorí Barbora Baránková, account director agentúry dotcom.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 18:27