Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.11.2019, 07:33

Facebook predstavil nové logo. Chce sa odlíšiť od rovnomennej aplikácie

"Zmena značky je spôsob, ako lepšie vysvetliť našu vlastnícku štruktúru," vysvetľuje Facebook.

Facebook predstavil nové logo. Chce sa odlíšiť od rovnomennej aplikácie
Zdroj: Facebook

Americká spoločnosť Facebook predstavila nové logo, ktorým sa chce odlíšiť od rovnomennej aplikácie a dať najavo, ktoré produkty jej patria. Novú značku chce firma začať používať pri svojich produktoch a v marketingových materiáloch v priebehu najbližších týždňov.

"Táto zmena značky je spôsob, ako lepšie vysvetliť našu vlastnícku štruktúru ľuďom a podnikom, ktorí využívajú naše služby k prepojeniu, zdieľaniu, budovaniu komunity a rozširovaniu svojich priaznivcov," uviedla firma vo vyhlásení.

Sociálna sieť Facebook, ktorá vznikla pred 15 rokmi, si ponechá svoju vlastnú značku. Nové označenie používa obvyklú typografiu a veľké písmená na vytvorenie vizuálneho rozlíšenia medzi firmou a rovnomennou aplikáciou.

"Ľudia by mali vedieť, ktoré spoločnosti vyrábajú produkty, ktoré používajú," uviedla spoločnosť Facebook.

Medzi hlavné služby spoločnosti Facebook patrí aplikácia Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Tieto aplikácie a technológie roky zdieľajú infraštruktúru a ich tímy často spolupracujú.

Zdroj: Facebook

​V júni začala firma k svojim aplikáciám pridávať označenie "from Facebook". V najbližších týždňoch chce začať používať novú značku pri svojich produktoch a v marketingových materiáloch, vrátane nových firemných internetových stránok.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.