Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.11.2019, 08:40

Janette Palúchová: S portfóliom mojich klientov som nadmieru spokojná

Predstavujeme Talenty z brandže.

Janette Palúchová: S portfóliom mojich klientov som nadmieru spokojná
Zdroj: archív

V piatok už tradične uverejňujeme rubriku talentov, dnes je ním Janette Palúchová, Senior Account Manager z agentúry PACKY ADVERTISING.

Janette nastúpila do agentúry PACKY ADVERTISING v roku 2018, krátko po nástupe zmenila pozíciu z Junior Account manager na Senior Account Manager. Tento rok dokončila vysokoškolské štúdium na Ekonomickej univerzite v Bratislave.

Jej prvou veľkou kampaňou bola práca pre Mitickú O dúšok lepší deň. Tento rok pracuje na jej pokračovaní O dúšok lepší deň s Evelyn.

„Pracovala som aj na veľkej kampani pre klienta Sport 1 a Sport 2 začiatkom tohto roka. Popri týchto väčších kampaniach sa starám o klienta Chateau Grand Bari, Golem a niekoľko ďalších klientov, s ktorými začíname postupne budovať ich brand alebo udržiavame a posilňujeme ich pozíciu na aktuálnom trhu,“ vysvetľuje Janette a dopĺňa: „Síce som v marketingovom svete pomerne krátko, o to to vnímam celé oveľa intenzívnejšie. Baví ma objavovať neustále nové možnosti, ktoré v súčasnosti marketing ako taký ponúka. Mám 24 rokov a vo fullserisovej reklamnej agentúre PACKY ADVERTISING pod vedením Petra Packaňa pracujem viac ako rok a pol. Prácu v tejto agentúre som si zamilovala, pretože nie sme veľký reklamný kolos, pristupujeme ku každému zadaniu najprofesionálnejšie a nechýba nám dravosť a nadšenie pre prácu.“

Na čom aktuálne pracujete?

Najviac projektov mám aktuálne rozbehnutých s klientom Mitická – jednak nám prebieha kampaň O dúšok lepší deň s Evelyn, v rámci ktorej sme natočili sériu veľmi pekných a vtipných videí. Dotvorili sme aktuálne nový komunikačný vizuál na partnerstvo SND a Mitickej, ktorý sa bude komunikovať v najbližších mesiacoch. Prednedávnom sme ukončili kampaň pre GOLEM na nový bazén v BORY MALL. V posledných mesiacoch mi pribudlo niekoľko nových projektov. Ide o nový developerský projekt v Prahe, viacero nových aj redizajnových obalových dizajnov, ktoré by sa mali dostať na trh začiatkom budúceho roka (ide o nátierky aj čokoládky).

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

S aktuálnym portfóliom mojich klientov som nadmieru spokojná. Páči sa mi a mám rada, keď sú veci pestré a nie jednotvárne a také je aj portfólio mojich klientov. Potešila by som sa akémukoľvek novému klientovi, pretože som sa naučila, že s každým jedným viem posunúť hranice svojej znalosti ďalej. Ale ak by som si predsa len mala vybrať, uprednostnila by som najmä menšie spoločnosti, kde je priestor na budovanie brandu od počiatku.

Na marketingu akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostali možnosť ľubovoľne si vybrať?

Keďže ako väčšina žien dosť ulietavam na fashion, tak by ma bavilo tvoriť marketing najmä pre značky, ktoré sú z fashion oblasti, napr. H&M – páči sa mi ich tvorba, pretože komunikujú vždy viac štýlov a postojov.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Sú dve veci, s ktorými sa najčastejšie stretávam – jednou z nich je, že ľudí vždy prekvapí môj vek (väčšinou mi pripisujú viac ako v skutočnosti mám – možno ani nie na základe výzoru ale komunikácie) a druhou je „multitasking“. Stretávam sa pomerne často, že najmä ľudia z môjho okolia sa pozastavujú nad tým ako sa dá súbežne robiť viacero vecí naraz.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Vždy ma fascinovalo čítanie myšlienok. Síce je to trochu sci-fi ale aspoň na jeden deň by som takúto superschopnosť chcela mať.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Komunikatívna. Pracovitá. Priateľská. Optimistická.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Vďaka kariérnemu postupu v PACKY ADVERTISING som absolvovala svoju prvú veľkú kampaň pre nášho významného klienta. Rok 2018 bol v skutku zaujímavý, darilo sa mi nielen v pracovnom ale aj osobnom živote a som zaň veľmi vďačná všetkým a všetkému.

Na čo ste pyšná?

Som hrdá na svoj kariérny postup za posledný rok, všetky práce a projekty, ktoré sa mi podarili a taktiež aj za všetky osobné úspechy. Najmä to, že všetci moji klienti sú spokojní s prácou, ktorú im zastrešujem v prostredí agentúry PACKY ADVERTISING.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Ničoho sa nebáť a pustiť sa do všetkého s optimizmom, úsmevom a veľkou odvahou. Veď práve prekonávanie prekážok nás vždy posúva ďalej.

Citát/výrok, ktorým sa v živote riadite?

"Dokonalosť sa nedosahuje vtedy, keď už nie je možné nič dodať, ale vtedy, keď nie je možné nič odobrať." Antoine de Saint-Exupéry.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.