StoryEditor

Slovenská sporiteľňa: Si Vreckový rebel, Vybalansovaný pohoďák či Zasnený prokrastinátor?

12.11.2019, 09:50
Autor:
pzpz
Každý sa môže otestovať v novej kampani, ktorú si banka pre mladých pripravila.

Nová kampaň Slovenskej sporiteľne pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie prináša mladým ľuďom test o slobode a peniazoch. V interaktívnom teste na www.najslobodnejsi.sk sa môžu dozvedieť o sebe viac, porovnať sa s rovesníkmi a dostanú aj finančné poradenstvo na mieru.

Podkladom pre vznik testu bol najväčší prieskum o slobode a peniazoch, ktorý sa realizoval na vzorke viac ako 1 500 ľudí vo veku 15 až 30 rokov. Na základe vnímania hodnoty slobody a finančného správania vzišlo z prieskumu 11 rôznych typov mladých Slovákov, s ktorými kampaň pracuje.

Interaktívny test je výsledkom spolupráce Slovenskej sporiteľne, kreatívnej agentúry Zaraguza a mediálnej agentúry  Wavemaker. Konzultantom a partnerom projektu je internetová poradňa pre mladých IPčko.sk.

Slovenská sporiteľňa

„Pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie sme chceli ako inovatívny a zodpovedný líder,  vzbudiť  u mladých ľudí zvedavosť a premýšľanie o hodnote slobody, ale aj peňazí. Sloboda je pre mladých hlavne o pocite  „byť sám sebou,“ peniaze sú pre nich dôležité, ale nespájajú ich automaticky s pocitom životného šťastia.  Naším zadaním bola personalizovaná kampaň, založená na dátach, ktorá prinesie originálnu a digitálnu brand experience. Dôležitá bola relevancia banky, preto je súčasťou výsledku testu  finančná rada na mieru, produktová ponuka na konkrétny účet, či „nežný tip“ na mobilné platenie, alebo kontakt na internetovú poradňu pre mladých. Hlavným médiom je interaktívny test, kampaňové video je galériou s charakteristikami 11 „typov“ mladých ľudí, na ktoré sme prišli vďaka skúmaniu ich lifestylu a finančného správania,“ hovorí Dáša Juríková, riaditeľka marketingu Slovenskej sporiteľne.

Vizitka kampane:

Agentúra: Zaraguza
Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Stratég: Juraj Pobjecký
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Social media: Nela Pazderková, Nina Čepková, Michaela Stanová
Account: Eva Klimeková
režisér: Peter Ehrenberger
kamera: Igor Smitka
produkcia: Protos Productions : Andrea Mlynková, Barbara Kipsová
postprodukcia: studio Ekran : Peter Košťál
strih: Marek Královský

Agentúra: Wavemaker
Strategy: Branislav Marko
Research: Romana Šipoldová
Account: Lucia Kupková Bartoníčková
Content Development: Jakub Lazarčík

01 - Modified: 2019-07-11 07:13:43 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa odhalila svoj koncept na Pohodu, čakajú nás praktické aj zábavné aktivity 02 - Modified: 2019-07-30 07:42:38 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa sa po zrušení billboardov zameriava na „užitočný outdoor“ 03 - Modified: 2019-10-01 07:19:20 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa má nového člena predstavenstva 04 - Modified: 2019-11-02 08:41:51 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa predstavila vianočnú kampaň. Vracia k hodnotovému konceptu #mamnato
01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 01:51