Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.11.2019, 09:04

Dve slovenské agentúry získali shortlist na medzinárodnej súťaži Epica Awards

Tváre slobody a Dress Release zabojujú o kov v silnej zahraničnej konkurencii.

Dve slovenské agentúry získali shortlist na medzinárodnej súťaži Epica Awards
Zdroj: Poštová banka

Epica Awards je svetová súťaž, ktorá ako jediná nezostavuje špecializovanú porotu, ale ceny za kreativitu v reklame udeľujú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov o reklame.

Tento rok na súťaži bodujú dve slovenské agentúry.

TRIAD získal shortlist v kategórii Communication & Public Services za kampaň Tváre Slobody pre klienta O2.

​Práca Dress Release pre Poštovú banku z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett zabojuje v kategórii Business to Business Direct.

Kompletný zoznam shortlistov si môžeme pozrieť tu. Víťazov ocenení spoznáme 21. novembra.

Tento rok sa do súťaže Epica Awards prihlásilo 3 410 prác zo 61 krajín. Najvyšší počet prihlášok pochádzalo z Nemecka, za ním nasledovalo Francúzsko a Spojené štáty americké.

Organizátori súťaže uvádzajú, že zaznamenali nárast prihlášok z Gruzínska, Uzbekistanu, Izraela, Kanady a Číny. Ako nové krajiny sa súťaže zúčastnili Cyprus, Luxembursko, Arménsko a Malta.

Najväčšie zastúpenie v súťaži má sieť McCann Worldgroup.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.