StoryEditor

Linda Schraggeová: Baví ma každá spolupráca so značkou, ktorá má dobre spracovaný employee experience

15.11.2019, 06:00
Predstavujeme Talenty z brandže.

V pravidelnej piatkovej rubrike Talenty z brandže sa na zodpovedanie otázok podujala Linda Schraggeová z agentúry CREATIVE PRO.

Linda Schraggeová pôsobí aktuálne ako Creative Team Leader a od roku 2015 je súčasťou CREATIVE PRO group. Vyštudovala marketing a médiá na bratislavskej Paneurópskej škole. Svoju kreatívnu dráhu odštartovala ako copywriter, túto pozíciu opustila po tom, ako sa rozhodla venovať eventovej réžii a celkovej konceptuálnej forme eventov hlbšie. Aktuálne má za sebou niekoľkých hráčov z domáceho a zahraničného trhu.

Linda sa tiež podieľa na kreatívnej tvorbe konceptov, ktoré sú oceňované na svetových eventových súťažiach ako napríklad Eventex a Beaworld. Svoje eventové skúsenosti na pravidelnej báze odovzdáva študentom večernej kreatívnej škole CREATIVE ACADEMY, rolu spíkra obhájila aj v zahraničí. "Najviac sa zabávam na tom, keď jeden deň lídujem spíkrov, ako majú vystúpiť na stage, aby všetko klaplo a na druhý deň, keď idem na ten svoj, nedodržím ani len polovicu pravidiel a rád," hovorí o sebe a svojej práci Linda.

Na čom aktuálne pracujete?

S mojimi kolegami, pre kolegov, s klientmi, pre klientov budujem/e zážitkové „zajtrajšky“.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

Počas piatich rokov v event & live marketing agentúre CREATIVE PRO group sa mi už z pozície Creative leader podarilo obsiahnuť skutočne pekné číslo z možných klientov na domácom trhu. Najlepšie sa mi robí pre klienta, ktorý je mi partnerom a nie súperom. Akémukoľvek klientovi s týmto zmýšľaním som viac než otvorená. 

Na kreatíve akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostali možnosť ľubovoľne si vybrať?

Mne sa tie kreatívne sny akosi plnia za pochodu cez našu „eventovku“, ktorá nepôsobí len na domácom trhu. Tým svetovým značkám som tak prirodzene bližšie. Ľubovoľne k tejto otázke vyberám všetky značky, ktoré sa zaujímajú o svojich zamestnancov. Prajem si každého klienta, alebo baví ma každá spolupráca so značkou, ktorá má dobre spracovaný employee experience, alebo na ňom pracuje. Naozaj to nie je o značke, ale o prístupe.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Mama mi odmalička hovorí, že sa ani nemusím usmievať a smejú sa mi oči. Aha, a že na mne nie je vidieť stres. Možno na tom niečo bude.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Vraj všetko, čo si vieme predstaviť, ide aj zrealizovať. Rada by som cez noc pochopila všetky výrobné procesy - od čokolády až po skrutky.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Jednoslovne? Pracovnotvrdohlavá, emočno-efektívna a nápaditá.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2019?

Každý deň je pre mňa malou-veľkou výhrou, pretože u nás sa stále niečo deje.

Na čo ste pyšná?

Podarilo sa mi nájsť „work & life balance“. Som veľmi, veľmi pyšná na to! Takto viem žiť s oboma zúčastnenými stranami úprimne, efektívne a bez výčitiek.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Uvedom si, že ak chceš robiť túto prácu, musíš sa neustále pýtať prečo - WHY. S tým ako - HOW, ti pomôžu kompetentnejší.

Budete sa venovať tejto profesii celý život?

Po výške sa ma pýtali (všetci), čo budem robiť. Moja odpoveď bola, že netuším, ale určite niečo, čo ma bude baviť. V tejto profesii som uplatnila svoje ozajstné ja. Po čase som si uvedomila, že to nerobím preto, aby som uspokojila očakávania ostatných alebo mala dobrý životopis. Stále si stojím za tým, že môžem robiť hocičo, čo má zmysel pre tento svet, pre ľudí. „Work harder“ neuznávam, „dream big“ žijem.

01 - Modified: 2019-09-27 08:27:03 - Feat.: 0 - Title: Matúš Kováč: Chcel by som pracovať pre klienta s bohatou históriou 02 - Modified: 2019-10-04 04:42:22 - Feat.: 0 - Title: Viera Prievozníková: Kvalitná interná foto a video produkcia prináša množstvo výhod pre nás, aj pre klienta 03 - Modified: 2019-10-11 09:33:13 - Feat.: 0 - Title: Róbert Lelkes: Marketing si vyžaduje analytické myslenie 04 - Modified: 2019-10-17 11:27:29 - Feat.: 0 - Title: Lívia Brtáňová: Som vo fáze, keď potrebujem vidieť, že naša práca má aj vyšší zmysel ako 500 percentný ROI 05 - Modified: 2019-10-25 07:50:09 - Feat.: 0 - Title: Milan Bielik: Úspešná kampaň nás zvádza myslieť si, že sme majstri sveta 06 - Modified: 2019-11-02 08:18:06 - Feat.: 0 - Title: Zuzana Pokrivčáková: Rozprávajte sa s klientami. Od nich prichádzajú najlepšie inšpirácie 07 - Modified: 2019-11-08 09:45:53 - Feat.: 0 - Title: Janette Palúchová: S portfóliom mojich klientov som nadmieru spokojná
01 - Modified: 2024-04-08 09:09:03 - Feat.: - Title: Lenka Čerge Kubušová: Reklama je nekonečná hra, stále musíte byť v pozore 02 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 03 - Modified: 2024-02-23 14:16:12 - Feat.: - Title: Noví ľudia a situácie posúvajú hranice mojej kreativity. Aj trpezlivosti 04 - Modified: 2024-02-07 09:00:00 - Feat.: - Title: Aj z vytrhnutého kontextu môže v reklame vzniknúť niečo veľkolepé 05 - Modified: 2024-01-31 09:00:00 - Feat.: - Title: V marketingu nikdy neupadnete do stereotypu, vždy vás prekvapí nejaká výzva
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 11:45