Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.11.2019, 14:40

K-Classic od Kauflandu sa po štvrtý raz stal Najdôveryhodnejšou privátnou značkou

Ocenenie je súčasťou marketingového programu Dôveryhodné značky.

K-Classic od Kauflandu sa po štvrtý raz stal Najdôveryhodnejšou privátnou značkou
Zdroj: Kaufland

Privátna značka Kauflandu K-Classic zvíťazila v konkurencii stoviek značiek, o ktorých dôveryhodnosti rozhodovalo prostredníctvom online dotazníka viac ako 2 000 Slovákov a Sloveniek. Do prieskumu nezávislej agentúry Nielsen, ktorý sa uskutočnil v mesiaci október 2019, boli značky zaradené hlavne na základe ich predajov.

Opätovne získané ocenenie pre našu privátnu značku K-Classic nás nesmierne teší. Je to pre nás jasný pozitívny signál od spotrebiteľov, ktorí vedia, že u nás dostanú aj za výhodnú cenu skutočnú značkovú kvalitu,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. Pod červeným logom K-Classic prináša Kaufland zákazníkom už od roku 2010 viac ako 1 000 výrobkov od potravín až po čistiace prostriedky a drogériu.

Tento rok sa opäť bude môcť pýšiť logom Najdôveryhodnejšia privátna značka – už po štvrtý raz.  „Prejavená dôvera od našich zákazníkov je pre nás najväčším ocenením. Sortiment budeme naďalej vytvárať tak, aby si v ňom stále našiel každý to svoje,“ dodáva Langová.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.