Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.12.2019, 18:30

"Je to až príliš veľký odklon." Marketéri hodnotia nový Smer

Najnovší vizuál najsilnejšej strany môže mať na skalných voličov opačný účinok. Nemusia ho spoznať.

"Je to až príliš veľký odklon." Marketéri hodnotia nový Smer
Zdroj: Facebook/SMER - SD

Najskôr obrázok viacgeneračnej rodiny so sloganom Ochránime sociálny štát, teraz zmena. Najsilnejšia politická strana Smer počas víkendu vyrukovala s novými bilbordmi.

Je na nich premiér a volebný líder Peter Pellegrini, ktorý propaguje nový Smer ako zodpovednú zmenu. Komunikácia strany však môže mať na skalných voličov Smeru práve opačný účinok, ako by si stratégovia zo Súmračnej želali.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.

PODPORUJEME DEMOKRACIU

A preto všetkým dávame 90% zľavu na mesačný prístup k objektívnym a nestranným informáciám.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.