Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.12.2019, 07:00

Ľuboš Oláh: Chcel by som sa podieľať na marketingu Star Wars, Disney či Marvel

Predstavujeme Talenty z brandže.

Ľuboš Oláh: Chcel by som sa podieľať na marketingu Star Wars, Disney či Marvel
Zdroj: archív

Piatok na našom webe znamená predstavenie ďalšieho talentu z brandže. Dnes je ním Ľuboš Oláh, Senior Digital Consultant z mediálnej agentúry ZenithMedia.

Ľuboš Oláh je absolventom doktorandského štúdia v odbore Marketingový manažment na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. Vo svete digitálneho marketingu sa pohybuje takmer 10 rokov. V minulosti participoval na kampaniach pre Bielu noc a festival Viva Musica, filmovému a televíznemu marketingu sa venoval takmer 6 rokov.

Aktuálne pracuje ako Senior Digital Consultant v mediálnej agentúre ZenithMedia, kde okrem práce na digitálnych kampaniach dedikovaných klientov má pod palcom aj všetky spolupráce s influencermi a známymi osobnosťami. Z tohtoročných prác sú to napríklad na nedávnych Effie Awards bronzom ocenená kampaň #NebuďPirát mobilného operátora O2 alebo študentská kampaň Tatra banky. Zároveň, niekoľko rokov pôsobil na akademickej pôde, kde sa primárne venoval vzdelávaniu študentov v oblasti digitálneho marketingu. Ľuboš je držiteľom certifikátu DIMAQ . 

Na čom aktuálne pracujete?

Predvianočné obdobie je v plnom prúde a v rovnakom nasadení sú aj všetky menšie i väčšie digitálne kampane našich skvelých klientov. Nedávno sme s kolegami úspešne dokončili niekoľko mesiacov trvajúcu študentskú kampaň Tatra banky. A bola to poriadna jazda! :) A nesmiem zabudnúť ani na výnimočnú vianočnú kampaň nášho dlhoročného klienta O2, ktorá opätovne rúca všetky doterajšie pravidlá a dokazuje, že O2 je jednoducho neprekonateľné. Už teraz sa teším na výsledky kampane.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť ? A prečo?

Aktuálne nastavené portfólio klientov našej agentúry, pre ktorých môžem naplno pracovať, mi maximálne vyhovuje a nepociťujem dopyt po práci na inom klientovi na domácom trhu. Nechám sa však prekvapiť, čo nám prinesie blízka budúcnosť.

Na kreatíve akej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostali možnosť ľubovoľne si vybrať?

Odjakživa ma fascinoval svet filmu a televízie. Podieľať sa preto na marketingu značiek ako Star Wars, Marvel alebo Disney by bol skutočne splneným snom.

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Moja kolegyňa je neustále udivená z mojich pohotových reakcií, kdekoľvek, kedykoľvek a na čokoľvek. Mňa to až tak neprekvapuje, odjakživa tvrdím, že mojou jedinou celoživotnou devízou je môj nabrúsený jazyk. :)

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Od narodenia som vždy obdivoval prácu a nasadenie všetkých popredných vedcov. Takže, v skratke, či už je to jadrová fyzika alebo molekulárna biochémia, určite by som sa rád stal odborníkom na prírodné vedy.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Komunikatívny, pohotový, drzý :)

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2019?

V súkromnom živote sa mi konečne podarilo viac cestovať a objavovať. Zo všetkého spomeniem môj týždenný roadtrip po Egypte. Veľa piesku, špiny a skvelých zážitkov. A čo sa pracovných aktivít týka, sú to jednak všetky vyhrané a obhájené tendre a na strane druhej, skvelá odozva na tohtoročné práce našich klientov, ktoré som už v predošlých odpovediach načrtol.

Na čo ste pyšný?

Najviac pyšný a hrdý som na mojich skvelých kolegov, ktorí deň čo deň odvádzajú pre našich klientov prvotriednu prácu, celý rok a bez výnimiek. Prvé zaslúžené ovocie začíname zbierať a bronzová Effie za prácu na kampani #NebuďPirát je toho jasným dôkazom.

Akú radu dáte vášmu ja, ako nováčikovi v brandži?

Hlavne sa už toľko neboj! Skúšaj, riskuj, objavuj, uč sa.

Ktorý výrok alebo citát vás vystihuje najviac?

„Idem, riešim.“ Gizela Oňová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.