Youtube
StoryEditor

YouTube Works: Inšpirujte sa víťazmi a zapojte sa do súťaže

17.12.2019, 10:10
Autor:
redred
Registrácia je možná do 10. januára 2020.

Súťaž YouTube Works  vyhodnocuje videá vo viacerých kategóriách. Zohľadňuje efektivitu videa, mediálnu stratégiu, využitie insightov o cieľovej skupine a v kontexte súčasných trendov aj kultúrny dosah reklamy na spoločnosť.

Za rok 2019 získala najvyššie ocenenie Grand Prix charitatívna organizácia English Heritage, ktorá sa stará o historické lokality vo Veľkej Británii. Jej online videá pomohli zvýšiť počet divákov z 25 tisíc v roku 2015 na približne 2,5 milióna v súčasnosti.

Za najlepšie využitie YouTube pre performance marketing získala ocenenie spoločnosť Simply Business. Firma chcela sprostredkovať posolstvo, že môže poskytnúť poistenie pre všetky podniky, veľké aj malé. Spolu s Truant London pripravila spoločnosť kreatívnu kampaň založenú na anglickej lingvistickej slovnej hračke, so sloganom: „Vy ste to nazvali, my to poistíme.

Kategóriu Best Long-term Effectiveness ovládol Whiskas a AMV BBDO. Spolupracujúce agentúry vytvorili sériu videí z technologického inštitútu mačiek- KIT.

Prehľad všetkých víťazov nájdete na Campaign.

Súťaž YouTube Work prebieha aj na Slovensku. Registrácia je možná do 10. januára 2020.

Kategórie, do ktorých môžete prihlásiť prácu:

  • Najlepšia mediálna stratégia
  • Najlepšia spolupráca mediálnej a kreatívnej agentúry
  • Najlepšie využitie insightov o publiku
  • Najlepšia integrácia YouTubu 
  • Najlepší kultúrny dopad pomocou YouTubu
  • Najlepšie využitie YouTubu pre výkonnostný marketing
  • Najlepšie dlhodobé využitie YouTubu

Popis kategórií, informácie o spôsobe prihlasovania a porote si môžete pozrieť v priloženom článku.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 15:39