StoryEditor

Telekom vo vianočnom spote predstavuje skutočných horských záchranárov

18.12.2019, 14:20
Autor:
pzpz
Kampaň Telekomu vrcholí minútovým televíznym spotom z dielne MUW Saatchi & Saatchi.

Slovak Telekom je partnerom Horskej záchrannej služby už 21 rokov a aktuálnou kampaňou si toto spojenie pripomína. Kampaň odštartovala počas novembra cez online kanály Telekomu a zavŕši ju nový televízny spot, ktorý sa začne vysielať práve na Vianoce.

Ústredným motívom spotu je sviatočný večer, počas ktorého prebieha záchranná akcia v horách. Pretože náročná práca záchranárov si vyžaduje nasadzovanie ich životov bez ohľadu na to, aký je deň. Telekom spotom takto symbolicky vzdáva úctu Horskej záchrannej službe a zároveň ďakuje za to, že sa na jej členov môžeme v horách spoľahnúť.

Spot tonalitne nadväzuje na pokojné Vianoce, v ktorých stavili na filmovosť a jednoduché ľudské príbehy. Nakrúcanie prebiehalo vo Vysokých Tatrách a zahrali si v ňom skutoční záchranári Horskej záchrannej služby. Rovnako ako celú vianočnú kampaň, aj tento spot režírovalo duo Wolfberg.

„Tohtoročnými Vianocami sme odštartovali nový komunikačný koncept. Jeho hlavnými hrdinami sú neznáme tváre a ich príbehy. A to bola jedinečná príležitosť, ako vzdať hold aj horským záchranárom, ktorí sú pre verejnosť takisto neznámi, aj keď pre ňu denne nasadzujú vlastné životy. Spot je tak odkazom na partnerstvo, na ktoré sme hrdí. Ukazujeme v ňom však aj náročnú prácu členov Horskej záchrannej služby, ktorú vykonávajú bez ohľadu na počasie, sviatky či obavy svojich rodín,“ hovorí Petra Novotná, manažér značky a marketingovej komunikácie Telekom.

Zaujímavosti z nakrúcania

V spote účinkovali traja reálni členovia Horskej záchrannej služby –Igor Trgina, Jakub Filipko a Ján Šustr a okrem toho produkcia pri príprave spotu konzultovala všetky odborné záležitosti priamo s riaditeľom Horskej záchrannej služby Jozefom Janigom. Igor Trgina, Jakub Filipko a Ján Šustr

​Nakrúcanie vianočnej kampane, vrátane spotu o Horskej záchrannej službe, sa uskutočnilo v polovici októbra, keď boli denné teploty pomerne vysoké aj v horách. Zlé počasie v spote sa však podarilo dosiahnuť špeciálnymi efektami.  Telekom

​Keďže Vysoké Tatry patria do Tatranského národného parku s najvyšším stupňom ochrany prírody, v ktorom sú zakázané napríklad prelety helikoptér, tak pre potreby Telekom spotu sa vzlet a prelety helikoptéry mali pôvodne točiť na popradskom letisku, ale z dôvodu vtedy prebiehajúcej štátnej návštevy sa museli presunúť na lúku neďaleko dediny Gerlachov. Hory, pred ktorými letí helikoptéra, boli do spotu pridané v postprodukcii.

Vizitka kampane

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Ivana Daučíková
Creative director: Jakub Kuvik
Copywriter: Ivana Polohová
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Ema Marišová
Strategy planner: Klaudia Linkeschová, Kamil Charvát
Réžia: Wolfberg
Produkcia: Armada Films
Mediálna agentúra: Wavemaker

01 - Modified: 2019-10-31 08:30:40 - Feat.: 0 - Title: Telekom končí s Bekimom. Vo vianočnom spote sa objavili neznáme tváre 02 - Modified: 2019-11-18 12:27:20 - Feat.: 0 - Title: Telekom v kampani k novembru 89 edukuje mladých cez digitál a influencerov 03 - Modified: 2019-12-04 15:42:35 - Feat.: 0 - Title: Telekom v kampani vzdáva hold horským záchranárom
01 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 02 - Modified: 2023-10-12 10:07:46 - Feat.: - Title: Telekom si v novom spote pripomenul tragédiu na Zámockej. Hovorí, že LGBTI+ komunita nemá žiť v strachu 03 - Modified: 2023-10-10 09:34:32 - Feat.: - Title: Ako si nájsť svoju cestu k úspechu na sociálnych sieťach a neohýbať trendy 04 - Modified: 2023-09-20 12:09:54 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani posúva hranice nekonečna 05 - Modified: 2023-10-04 08:45:13 - Feat.: - Title: Film TV reklama: Skutočné pohodlie s WOW wifi je svieže a má super casting
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 22:39