Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.01.2020, 09:17

Maru Mitlíková z TRIAD-u: Náš hlavný cieľ je aj po rokoch rovnaký: Zvyšovať kvalitu. Zároveň sme pripravení na ďalší rast

Maru Mitlíková z TRIAD-u: Náš hlavný cieľ je aj po rokoch rovnaký: Zvyšovať kvalitu. Zároveň sme pripravení na ďalší rast
Zdroj: ADMA

Agentúra TRIAD získala koncom minulého roka prestížne ocenenie Agentúra roka druhýkrát za sebou. V súčasnosti ju už pár rokov z pozície Executive Director vedie Maru Mitlíková. Maru sa stala súčasťou agentúry v roku 2012, keď nastúpila na pozíciu account executive. Ten príbeh možno poznáte. Ak nie, pripomenieme ho.

Madafaka, davaj bacha

V TRIAD-e v tom čase hľadali account managera, Maru, ešte ako Molnárová sa o miesto uchádzala životopisom v štýle facebokového profilu, kde v coveri bol headline: Madafaka, davaj bacha. Teraz idem ja. Nastúpila na pozíciu account executive, neskôr sa stala account managerom a potom tím lídrom. O necelé tri roky ju zakladatelia agentúry, Jaro Zacko, Marek Mrázik a neskôr aj Martin Woska, posunuli do pozície riaditeľky agentúry. Pri uvádzaní do pozície šéfky TRIAD-u Marek Mrázik napísal vo svojom blogu: „Maru sme si vybrali, pretože má naozaj cit pre ľudí, vie, kedy pochváliť, kedy dať konštruktívny feedback. Aj v najväčšom tlaku a brutálnom multitaskingu má o dôležitých veciach dokonalý prehľad. Je nadšenec pre reklamu, vynikajúci stratég aj kreatívec. Je rovnocenným partnerom ľuďom, ktorí majú zodpovednosť za marketing veľkých globálnych firiem. Rozumie TRIAD-u. Jednoducho, ak by som teraz na rok odišiel na Mars, tak som bez starostí. Viem, že sa vrátim do ešte lepšieho TRIAD-u.“ To bolo v roku 2016. Za tri roky, aj pod vedením Maru Mitlíkovej, sa TRIAD posunul míľovými krokmi dopredu. Z digitálneho startupu je to dnes agentúra, ktorá prináša svojim klientom nielen inovatívne a efektívne komunikačné riešenia iba v digitáli, ale hodnotné integrované kampane, ktoré zahŕňajú všetky mediatypy. Navonok možno agentúru poznáte vďaka jej najvýraznejším prácam – 17. november pre O2, Slovensko žije všetkými farbami pre Absolutku či práci pre Birell. Ale aj vďaka reklame pre VÚB banku, klienta, ktorého agentúra získala takto pred rokom. O tom, ako dnes vidí agentúru jej šéfka, čo jej dala spolupráca s VÚB bankou a ako vidí agentúru v budúcnosti, sme sa porozprávali so samotnou Maru. Tá nám hneď na úvod prezradila, že momentálne vo fungovaní prechádza TRIAD zmenami.

V ľuďoch chceme objavovať skryté zákutia

V čase, keď Maru Mitlíková nastúpila do agentúry, bolo ich 15, teraz TRIAD tvorí takmer 50 ľudí. Momentálne prechádza agentúra menšími zmenami.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.