Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.01.2020, 13:00

Lidl spúšťa aplikáciu a digitálny lojalitný program

Aplikáciu môžu zákazníci využívať v ktorejkoľvek zo 139 predajní.

Lidl spúšťa aplikáciu a digitálny lojalitný program
Zdroj: Youtube

Diskontný reťazec Lidl prechádza digitálnou transformáciou. Ako jeden z lídrov v oblasti maloobchodu prichádza s novinkou, ktorou je digitálna zákaznícka karta „Lidl Plus“.  Výhody lojalitného programu ponúka so zreteľom na životné prostredie, teda bez plastovej kartičky či akejkoľvek papierovej komunikácie. S novou aplikáciou majú zákazníci exkluzívne zľavy vždy po ruke vo svojom smartfóne.

Nainštalovať si aplikáciu sa zákazníkom oplatí: dvakrát týždenne v nej totiž pribudnú nové zľavové kupóny. Dodatočnú zľavu je navyše možné získať pri každom nákupe. Aplikáciu si môžete bezplatne stiahnuť z Google Play ci Apple App Store, využívať ju môžete v ktorejkoľvek zo 139 predajní Lidla na Slovensku.

Rovnako ako pri online shope, je Slovensko jednou z prvých krajín, v ktorých diskont ponúkne zákazníkom možnosť nakúpiť ešte výhodnejšie. Slovensko je v poradí siedmou krajinou, v ktorej majú zákazníci Lidla možnosť využívať výhody programu „Lidl Plus“.  Lidl má predajne v 29 krajinách, pričom digitálnu vernostnú kartu ponúka v Dánsku, Holandsku, Nemecku, Poľsku, Rakúsku a Španielsku.

„V Lidli sa neustále snažíme ponúkať zákazníkom vysokú kvalitu za čo najvýhodnejšie ceny Lidl Plus je ďalším spôsobom ako to dosiahnuť. Je to dobrovoľný a doplnkový lojalitný program, ktorým chceme zákazníkom poskytnúť ďalšie dodatočné zľavy a nakupovať špeciálne ponuky. Nájdu v nej aj ďalšie zaujímavé informácie a v budúcnosti aj ďalšie funkcionality,“  vysvetlil Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.

„Ostrý štart sa udial v utorok 7. januára, odvtedy si môžu aplikáciu stiahnuť všetci zákazníci. Je o ňu mimoriadny záujem a doteraz si ju stiahli a nainštalovali desiatky tisíc užívateľov. Predtým ju niekoľko týždňov, rovnako ako pri online shope, testovali naši zamestnanci, ktorí tak ako prví dostali možnosť vyskúšať si všetky benefity tejto aplikácie a poskytli nám užitočnú spätnú väzbu,“ vysvetlil Peter Gažo, vedúci úseku digital, a dodal: „Jednou z predností našej aplikácie je rýchlosť a jednoduchosť jej používania. Naskenovaním digitálnej karty kedykoľvek v procese blokovania tovaru sa automaticky uplatnia všetky aktivované kupóny či ďalšie chystané výhody. Nie je potrebné skenovať každý kupón individuálne ako to zákazníci možno poznajú z iných reťazcov. Všetko prebehne na pozadí a nezdržuje pri nakupovaní.“

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.