StoryEditor

Dominika Pracná: Za najlepšie kampane považujem všetky, ktoré v človeku dokážu vyvolať pocit

24.01.2020, 08:00
Autor:
pzpz
Predstavujeme Talenty z brandže.

Pracovné aj voľnočasové otázky sme položili Dominike Pracnej, PPC Team Leaderke z agentúry Performics

"Čaro performance marketingu som našla už na vysokej škole počas štúdia manažmentu, kde som dostala možnosť spravovať svoju prvú kampaň vďaka neziskovke Digital Margeting Club, ktorá pomáha študentom rozvíjať svoje znalosti na reálnych projektoch už počas štúdia. A radosť z dosahovania čo najlepších výsledkov v online marketingu mám doteraz. Pracovala som na výkonnostných online kampaniach pre klientov ako Tatra banka, Tatra Leasing, Profesia, Tatry Mountain Resorts a iné," predstavuje sa na úvod Dominika. 

Popíšte váš rok 2019 jednou vetou.

Náročný, ale super.

Čo najdôležitejšie si naplánujete na rok 2020?

Ja väčšinou veľmi neplánujem dopredu. Zatiaľ mám naplánované len viac cestovať a vyhradiť si viac času na pravidelný šport.

Ako rada trávite čas, keď nepracujete?

Pokiaľ nepracujem, tak trávim čas s blízkymi, kamarátmi, športujem, čítam, cestujem, pozerám filmy/seriály alebo prokrastinujem. Ale aj to niekedy treba.

Čokoľvek, čo rada sledujete alebo vás inšpiruje?

Sledujem stránky ostatných marketingových agentúr aby som videla aj niečo z ich interného marketingu a mala väčší prehľad o tom, čo sa deje na slovenskom trhu. Prípadne, aby som videla ich práce a to, na čo sú hrdí a čo sa im podarilo, lebo tým, že tiež pracujem v agentúre, to môže byť veľmi inšpiratívne aj pre mňa a môžem sa z toho niečo naučiť.

Okrem rôznych známych marketingových špecialistov je pre mňa veľmi inšpiratívna dáma s instagramovým menom @pazravo. Popravde si ani nepamätám, ako som sa k tomu profilu dostala, ale je to veľmi pozitívna a sympatická osoba, ktorá si buduje svoj instagramový profil spôsobom, ktorý sa mi veľmi páči. Je veľmi vtipná, popri materskej si rozbehla podnikanie a navyše instagramový profil pokladám za veľmi estetický. Aj keď je menej známy, ja ho sledujem veľmi rada. 

Zo zahraničia sa myslím určite oplatí sledovať Matt Navara, ktorý sa zaoberá social mediami. Ďalšia osobnosť, ktorá ma zaujala je stratég a coach Jan Mühlfeit alebo Simon Sinek. Myslím si, že je naozaj nekonečno inšpiratívnych ľudí od ktorých sa dá veľa naučiť, aj keď len prostredníctvom internetu.

Cestovateľské okienko (čokoľvek spojené s vašimi cestovateľskými zážitkami)

Najviac zážitkov mám asi z Erasmu v Holandsku, kde som mala možnosť stráviť pol roka. Bol to krásny štát s náročnou univerzitou, kde mi aj štúdium dalo veľa. Ak si študent a ešte len rozmýšľaš nad Erasmom určite neváhaj a choď. Kľudne aj dvakrát :).

Čo by ste ešte chceli tento rok zažiť?

Snažím sa limitovať množstvo toho, čo nakupujem, lebo to pomaly nemám kde dávať a zisťujem, že vlastním viac zbytočností ako by som chcela.

Skôr by som chcela navštíviť viac miest – Kalábriu, Grécko a už dlhší čas túžim vidieť Porto. Tento rok to budú asi len európske destinácie. Ďalší rok by som sa už rada dostala aj ďalej. Ale musím prekonať panický strach z lietania aby som dokázala sadnúť do lietadla smer Bali a navštíviť už moju bývalú kolegyňu, ale stále najlepšiu kamarátku Katku, ktorá sa tam sťahuje.

Čo sa týka jedla, tam vysoké štandardy zatiaľ nemám, takže jem čo príde.

Ktorá zahraničná a slovenská kampaň bola podľa vás najlepšia a prečo?

Za najlepšie kampane považujem všetky, ktoré v človeku dokážu vyvolať pocit, zapamätateľnosť a ľudia si vďaka danej kampani aj niečo uvedomia.

Za takú kampaň považujem napríklad kampaň od HP – Print the Holidays, ktorá poukazuje na to, že ľudia uprednostňujú techniku pred zážitkami.

Zo slovenského trhu považujem za veľmi dobre spracovanú kampaň Dobrý Anjel – Cez okno. Téma kampane bola naozaj veľmi náročná, keďže cieľom kampane je nájsť pomoc pre rodiny bojujúce s ťažkou chorobou.

S akou postavou z filmu alebo seriálu sa najviac stotožňujete?

Alica v krajine zázrakov. Ale stotožňujem sa skôr len s názvom filmu :).

Ktorá kritika vás v živote výrazne posunula vpred?

Každá kritika je dobrá. Ale mala by byť podľa mňa konštruktívna a vhodne podaná. Ja som mala to šťastie, že som dostávala kritiku od ľudí z praxe už počas vysokej školy práve vďaka spomínanému Digital Marketing Clubu. Veľa ľudí vníma kritiku nesmierne negatívne, ale kritika práve môže pomôcť človeku posunúť sa, aj keď je niekedy náročné ju prijať.

Keby ste nemuseli spať, ako by ste trávili tento čas?

Nad týmto som nikdy nepremýšľala lebo spánok je to, čoho sa dúfam nebudem musieť nikdy vzdať. Ale možno by som konečne nemala výhovorku na to, že nestíham viac športovať :).

Keby ste mohli dostať zaručene pravdivú odpoveď na jednu otázku, čo by ste sa opýtali?

Sliepka alebo vajce?

Aká je vaša obľúbená spomienka spojená so zamestnaním?

Obľúbených spomienok spojených so zamestnaním mám veľa a určite ich veľa ešte len príde. Mám to šťastie, že mám v práci okolo seba ľudí, ktorí sú nie len moji kolegovia ale vnímam ich aj ako kamarátov.

01 - Modified: 2019-12-13 07:13:52 - Feat.: 0 - Title: Ľuboš Oláh: Chcel by som sa podieľať na marketingu Star Wars, Disney či Marvel 02 - Modified: 2019-12-16 12:04:07 - Feat.: 0 - Title: Lenka Slovák Bónová: Motivácia rastie s väčšou zodpovednosťou 03 - Modified: 2019-12-16 12:24:32 - Feat.: 0 - Title: Marián Hlinka: Dlhodobý workoholizmus a veľký focus na prácu človeka tak trochu otupuje 04 - Modified: 2020-01-17 10:32:36 - Feat.: 0 - Title: Milan Čanky: Kritika, ktorá ma v živote posunula, bola paradoxne neobjektívna
01 - Modified: 2020-08-28 06:22:58 - Feat.: - Title: Martin Szabó: Páči sa mi práca s ilustráciou, ktorá nie je prvoplánová 02 - Modified: 2020-08-14 07:59:58 - Feat.: - Title: Roman Lončík: Pandémia bola studenou sprchou pre všetkých 03 - Modified: 2020-08-07 08:06:51 - Feat.: - Title: Barbora Senčáková: Content marketing je nedocenený. Veľa firiem mu stále nepripisuje dôležitosť 04 - Modified: 2020-07-30 20:46:30 - Feat.: - Title: Daniela Detriková: V online prostredí sa nenachádza každá cieľová skupina 05 - Modified: 2020-07-24 06:25:06 - Feat.: - Title: Zlatica Baltazarovičová: Podstata zostáva stále rovnaká. Treba rozumieť našej práci, médiám a nerezignovať na invenciu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:16