Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.01.2020, 09:20

Pelikán spustil imidžovú kampaň. Hlavnou postavou sa stal Kali

Kreatívny koncept vymyslela agentúra Work&Hugs.

Pelikán spustil imidžovú kampaň. Hlavnou postavou sa stal Kali
Zdroj: Youtube

Pri príležitosti 15 rokov na trhu spustila cestovná kancelária Pelikán, najväčší slovenský online predajca zájazdov a leteniek, imidžovú kampaň so známym raperom. Odvoláva sa na primárny benefit cestovania, a to rozširovanie obzorov, poznávanie odmietaného a toleranciu medzi ľuďmi.

Hlavnou tvárou kampane sa stal v minulosti pomerne kontroverzne vnímaný raper Kali, ktorý venoval svoj hlas manifestu Pelikána s názvom #stacivyrazit. Ten reprezentujú aj rôzne tváre neznámych ľudí, ktoré jeho slovami sami sebe aj ostatným prehovárajú do duše.

"Kali bol našou voľbou číslo jedna od začiatku. Je to verejne známa osoba, ktorá bola v minulosti nepriamo spájaná s extrémizmom. Jeho minulosť bola mnohokrát na pretrase, ale bola dostatočne vysvetlená médiami aj raperom samotným. Po dlhých diskusiách s Kalim na túto tému však musím povedať, že jeho názory sa už roky úplne stotožňujú s posolstvom kreatívneho konceptu. O tomto fakte svedčí aj jeho tvorba, ktorá časom prešla veľkým prerodom a ktorá sa tiež hlási ku hodnotám spomínaného manifestu #stacivyrazit," vysvetľuje Jord Nikov z agentúry Work&Hugs.

"Dennodenne sa aj my, najmä na našich sociálnych sieťach, stretávame s predsudkami, ktoré v sebe živíme len preto, lebo máme strach z nepoznaného. Urážlivé, ale aj oveľa horšie názory úplne bežných Slovákov medzi nami, nie len podľa nášho názoru, dvíhajú varovný prst. Stačí sa pozrieť okolo seba," vysvetľuje motiváciu Pelikána Jozef Rybár, manažér cestovnej kancelárie pre vzťahy s verejnosťou.

Slovenská cestovateľská jednotka sa chce podľa jeho slov v týchto ťažkých časoch aspoň symbolickým gestom podieľať na zmene myslenia našej spoločnosti.

"Aj keď by sme mohli nemalé finančné prostriedky investovať do propagácie našich zájazdov, leteniek, či ďalších cestovateľských produktov, sme presvedčení, že 15 rokov Pelikána na slovenskom trhu je skvelou príležitosťou ukázať hlavný zmysel našej doterajšej cesty. Cestovanie bez predsudkov z nás jednoducho robí lepších ľudí," uzatvára zástupca cestovnej kancelárie.

Kampaň je aktuálne nasadená v televízii, rádiu, online priestore aj na OOH. V rámci spomínaného digitálu a rozhlasu tiež beží online aktivácia na webe, vďaka ktorej majú ľudia možnosť poslať niekoho na cestu jeho života. Do sveta, s cieľom budovania jeho lepšieho ja, aby zahodil predsudky a strach. Cestovná kancelária Pelikán v spolupráci s agentúrou plánuje aj ďalšiu zaujímavú aktiváciu cez influencerov a ich vybraných hejterov.

Vizitka kampane:

Agentúra: Work&Hugs
Creative Director: Jord Nikov
Art Director: Eva Odrášková
Copywriter:  Jord Nikov, Lucia Malinová
Strategist: Simona Bubánová
Account Manager: Lucia Ľuptáková
Social media manager: Adam Neubauer
Režisér: Daniel Laurinc
Produkcia: Laurinc Studio

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.