StoryEditor

Reklama na kávu s lesbickým párom vzbudila pozornosť

27.01.2020, 09:55
Autor:
pzpz
Odborníci sa zhodujú, že išlo o správny krok značky.

Reklama belgickej značky kávy Douwe Egberts ukazuje milostnú chvíľu dvoch mladých dievčat, ktoré využívajú čas o samote. Ten im ale naruší otec vracajúci sa domov. Dievčatá inštinktívne utekajú a naspäť do spoločnosti otca ich pozve správa s tromi kávami a otáznikom.

Spot Something to Share od belgickej agentúry BBDO a produkčnej spoločnosti Lovo Films ukazuje kávu inak ako je bežné, teda spojenú s chvíľkami pohody a oddychu. Značka chce, aby bol jej produkt vnímaný aj ako spôsob na diskusiu o téme, ktorej sa doteraz nevenovala pozornosť. 

Video sa rýchlo šíri a názory sú tak pozitívne ako negatívne. Vo viacerých zahraničných médiách sa však objavujú pozitívne ohlasy na to, že sa pre takýto krok rozhodla veľká značka. 

Koncept troch káv, aj keď s iným posolstvom, značka využila aj v reklame z roku 2016. Ukázala v nej rozvedený pár, ktorý sa stretol, aby si odovzdal deti. Muž pri príprave nápoja uvidí, ako pred domom čaká priateľ bývalej manželky a tak sa rozhodne pozvať ho na kávu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 14:39