StoryEditor

Najväčšie trendy, ktoré ovplyvnia digitál v roku 2020

28.01.2020, 07:00
Autor:
pzpz
Odborníci z digitálnych agentúr hovoria o snack ads, user friendly obsahu, eko témach či boji proti fake news.

Odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) sme sa opýtali, čo v roku 2020 ovplyvní digitál.  

Podľa Mareka Didáka z agentúry Hype nás v tomto roku neminú napríklad tieto výrazy: 

  • Snack ads – krátke videoreklamy do 10 sekúnd, ktoré dávajú v rýchlom svete preplnenom contentom čoraz väčší zmysel.
  • Voice – hlasové správy, hey Google, hey Siri... využívanie hlasu na navigáciu v digitálnom prostredí narastá a marketéri sa ho budú snažiť začleniť do svojich stratégií.

Jiří Korpa-Ondo z Digiline z buzz words pre rok 2020 vyberá influencer marketing, video on demand a kvalitný a user friendly obsah.

Miriam Holá z agentúry SCR Interactive očakáva nastupujúci trend interaktívneho personalizovaného obsahu ušitého na mieru podľa zákazníckych preferencií. A hovorí tiež o tom, že naďalej budú rezonovať eko témy. 

"Marketéri začnú viac vnímať, že ich prácou nie je vyhrávať kreatívne súťaže, ale prinášať svojej firme viac zákazníkov čím efektívnejšie a nezáleží na tom, či kampaň osloví porotu iných marketérov, ale či kampaň osloví budúcich zákazníkov," tvrdí Ján Urbančík z NetSuccess. 

Trendy definovali aj ďalší zástupcovia digitálnych agentúr.

01 - Modified: 2019-12-29 14:30:08 - Feat.: 0 - Title: Odborníci z digitálnych agentúr vyberajú najlepšie práce za rok 2019 02 - Modified: 2019-10-10 06:34:48 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Ktoré aktivity v digitálnom marketingu robia firmy inhouse a ktoré zadávajú externe? 03 - Modified: 2019-11-06 07:49:44 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Interaktívne bannery. Ako vyriešia bannerovú slepotu a aká je ich budúcnosť? 04 - Modified: 2019-12-04 08:05:52 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Black Hat SEO. Kedy má zmysel, aby ho agentúry využili?
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 06:04