Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
28.01.2020, 08:00

Najväčšie trendy, ktoré ovplyvnia digitál v roku 2020

Odborníci z digitálnych agentúr hovoria o snack ads, user friendly obsahu, eko témach či boji proti fake news.

Najväčšie trendy, ktoré ovplyvnia digitál v roku 2020
Zdroj: ADMA

Odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) sme sa opýtali, čo v roku 2020 ovplyvní digitál.  

Podľa Mareka Didáka z agentúry Hype nás v tomto roku neminú napríklad tieto výrazy: 

  • Snack ads – krátke videoreklamy do 10 sekúnd, ktoré dávajú v rýchlom svete preplnenom contentom čoraz väčší zmysel.
  • Voice – hlasové správy, hey Google, hey Siri... využívanie hlasu na navigáciu v digitálnom prostredí narastá a marketéri sa ho budú snažiť začleniť do svojich stratégií.

Jiří Korpa-Ondo z Digiline z buzz words pre rok 2020 vyberá influencer marketing, video on demand a kvalitný a user friendly obsah.

Miriam Holá z agentúry SCR Interactive očakáva nastupujúci trend interaktívneho personalizovaného obsahu ušitého na mieru podľa zákazníckych preferencií. A hovorí tiež o tom, že naďalej budú rezonovať eko témy. 

"Marketéri začnú viac vnímať, že ich prácou nie je vyhrávať kreatívne súťaže, ale prinášať svojej firme viac zákazníkov čím efektívnejšie a nezáleží na tom, či kampaň osloví porotu iných marketérov, ale či kampaň osloví budúcich zákazníkov," tvrdí Ján Urbančík z NetSuccess. 

Trendy definovali aj ďalší zástupcovia digitálnych agentúr.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.