Generations
StoryEditor

Generations personálne posilňuje

03.02.2020, 09:40
Autor:
pzpz
Do agentúry prichádzajú kreatívci Reingraber, Švirloch a account manažérka Pikuláková.

Brandingová agentúra Generations má od januára 2020 nový kreatívny tím a doplnený account tím. Novým kreatívnym riaditeľom agentúry sa stal Erik Reingraber, ideamakerom a copywriterom Matúš Švirloch a account manažérkou Mária Pikuláková.

S Danielom sa poznáme od čias vysokej školy a naše cesty sa vždy prelínali. Zaujala ma výzva zúročiť moje skúsenosti v niečom, čo je viac ako komunikácia. Spôsob práce, ktorý má Daniel a Generations je unikátny. Je fascinujúce podieľať sa na hľadaní pravdy o značkách a následne hľadať ich čo najlepšie vyjadrenie,” hovorí o novinke Erik Reingraber.

Erik prichádza z agentúry MullenLove GGK, predtým pôsobil ako kreatívny riaditeľ aj v CREO Y&R, MUW Saatchi&Saatchi, či EURO RSCG. Pracoval pre mnohé slovenské aj globálne značky, pre ktoré získal viaceré slovenské a medzinárodné kreatívne ocenenia.

Matúš Švirloch pracoval v reklamných agentúrach Wiktor Leo Burnett, CREO Y&R, Vaculik Advertising, MUW Saatchi&Saatchi, ale aj pre neziskovku LEAF a LEAF Academy, či v Slovenskom olympijskom a športovom výbore. V reklame a marketingu pracuje už od roku 2004.

O novej príležitosti v Generations hovorí: “S Danielom sme si 'padli do oka' hneď pri prvom stretnutí. Ďakujem mu za dôveru, verím, že dokážem naplniť jeho očakávania. Zo všetkých síl sa budem snažiť byť užitočný pre agentúru a jej klientov."  

Okrem kreatívy má Generations posilu aj na pozícii account manažérky. Mária Pikuláková prišla z agentúry Socialists, kde mala na starosti klientov ako Poštová banka, Poštová poisťovňa, či Amundsen Vodka. Predtým pracovala na rôznych projektoch v neziskovej organizácii eRko.

Máriu branding zaujímal už počas štúdia na vysokej škole: „Keď som nastúpila do Generations, vedela som, že som tu správne, pretože neprinášame klientom návrhy postavené 'na vode', ale kvalitné výstupy vychádzajúce priamo z identity ich značky.

„Chceme a musíme našu agentúru posúvať neustále dopredu. Žiadajú si to stále väčšie aj nadnárodné projekty a nároční klienti. Zverujú nám už nielen strategické konzultácie k svojim značkám, ale čoraz častejšie aj kreatívne riešenia. Preto sa osobne veľmi teším z príchodu tandemu Reingraber-Mates, seniorita kreatívneho tímu a ich nadhľad posúvajú agentúru na inú úroveň. V tomto zložení už vieme obsluhovať akéhokoľvek veľkého klienta. V priebehu najbližších týždňov ohlásime nové projekty, na ktorých pracujeme. Teším sa na budúcnosť. A ďakujem za dôveru klientom, aj svojim ľuďom,“ dodáva o rozšírení kreatívneho tímu vo svojej agentúre šéf Generations Daniel Bradáč.

01 - Modified: 2019-04-25 09:22:42 - Feat.: 0 - Title: Fúziu firemných kultúr NN Group a Aegon riadi agentúra Generations 02 - Modified: 2019-09-11 10:15:59 - Feat.: 0 - Title: Daniel Bradáč: Keď ekonomika spomaľuje, investujte do ľudí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 06:07