Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.02.2020, 10:20

Slovenské a české komunikačné projekty vstúpia do spoločného ringu

Zlatý středník prichádza po 18 rokoch opäť na Slovensko.

Slovenské a české komunikačné projekty vstúpia do spoločného ringu
Zdroj: Zlatý středník

Štartuje 18. ročník odbornej súťaže Zlatý středník (v preklade Zlatá bodkočiarka), v ktorej si po prvýkrát popri českých komunikačných projektoch zmerajú sily aj tie slovenské.

Porota bude posudzovať prihlásené práce zo Slovenska a Českej republiky naprieč rôznymi sektormi a porovnávať tie najzaujímavejšie osobnosti a PR agentúry oboch krajín.

Projekty so zaujímavým využitím komunikačných nástrojov, strategickým prístupom a kreatívnou prácou s obsahom je možné prihlásiť do 14. februára 2020.

Súťaž Zlatý středník prvýkrát otvára brány slovenským prihlasovateľom, ktorých práce budú posudzované nielen českými poprednými odborníkmi zo sveta PR a komunikácie, ale aj tými najlepšími zo Slovenska.

Slováci aj Česi tak budú bojovať o prestížne ocenenia, ktoré sa udeľujú v 19 hlavných kategóriách, 12 odborových sektoroch a kategóriách Grand Prix.

„Som rád, že po prvýkrát si budú môcť oba národy zmerať sily v jednej súťaži. Napriek nášmu rozvodu pred vyše štvrťstoročím má veľa kampaní presah z jednej krajiny do druhej. Každá má však svoje špecifiká, ktoré je potrebné v komunikácii rešpektovať," povedal Martin Dobiš, Manager PR Klubu pre Slovensko.

Novinky tohto roka

Tradičná súťaž tento rok významne rozšírila svoje kategórie a zamerala sa predovšetkým na komunikačné kampane a projekty, ktoré novátorským a jedinečným spôsobom budujú hodnotu a povesť značky.

„Po novom budú mať prihlasovatelia prác možnosť vyberať medzi kategóriami, ako sú napríklad: Inovatívne využitie sociálnych sietí, Najlepšie zapojenie influencera či celebrity, Najlepšia interná komunikácia a employee engagement, Najlepšia krízová komunikácia a komunikácia zmeny, Launch, relaunch, rebranding alebo Najlepšia štruktúra, obsah a storytelling,“ predstavuje novinky Zlatého středníku Michaela Pišiová, výkonná riaditeľka PR Klubu.

23. apríla 2020, kedy sa uskutoční galavečer s vyhlásením výsledkov, sa dozvieme, ktorá je napríklad Najlepšia integrovaná kampaň, Najlepšia PR agentúra, Talent a kto bude vymenovaný za Osobnosť PR pre rok 2019.

Vyhlasovateľom súťaže je už osemnásty raz profesijná organizácia PR Klub združujúca expertov na komunikáciu z radov riaditeľov komunikácie, tlačových hovorcov, PR manažérov a konzultantov.

Prihlášku môžu podať firmy, neziskové organizácie a vládne inštitúcie do 14. februára 2020 na www.zlatystrednik.cz.

Zlatý středník 2019 - kategórie

  1. Najlepší tlačený časopis a noviny
  2. Najlepší elektronický časopis a blog
  3. Najlepší newsletter
  4. Najlepšia brožúra, katalóg a leták
  5. Najlepšia výročná správa
  6. Najlepšie webové stránky
  7. Najlepšia mobilná aplikácia
  8. Najlepšie audio a video prezentácia
  9. Najlepší PR event
  10. Inovatívne využitie sociálnych sietí
  11. Najlepšie zapojenie influencera a celebrity
  12. Najlepšia štruktúra, obsah a storytelling
  13. Najlepšia kreatívna idea
  14. Nízky rozpočet a jeho efektivita
  15. Najlepšia interná komunikácia a employee engagement
  16. Najlepšia krízová komunikácia a komunikácia zmeny
  17. Použitie technológií a inovácií
  18. Launch, relaunch, rebranding
  19. Najlepšia integrovaná kampaň

Profesijné sektory

  1. Finančné služby
  2. Zdravotná starostlivosť a farmácia
  3. Auto-moto a doprava
  4. Šport a zábava
  5. Umenie a médiá
  6. Telekomunikácie a IT
  7. Cestovný ruch a gastronómia
  8. Priemysel a energetika
  9. FMCG, krása a móda
  10. Neziskový sektor
  11. Verejný sektor
  12. Regionálna agentúra roka

Slovenskí porotcovia

  • Vladimír Machalík, riaditeľ komunikácie a marketingu, Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
  • Tomáš Palovský, manažér korporátnej komunikácie, Orange Slovensko
  • Iveta Štefánová, Marketing director, Tauris - Ryba Košice
  • Svetlana Poláková, Coach & Consultant Terra Clarity
  • Petra Jankovičová, Co-fouder, TRIAD
  • Lucia Brinzanik, Managing director, TAKTIQ Communications
  • Ľubomír Šimášek, Country manager, Monitora Slovensko
  • Lucia Muthová, riaditeľka odboru firemnej komunikácie, hovorkyňa, Allianz Slovenská poisťovňa
  • Tomáš Skřivánek, šéfredaktor, týždenník TREND
  • Štefan Frimmer, Head of Corporate Communication, Slovenská sporiteľňa
  • Martin Dobiš, Account director, PR Clinic
  • Sergio Danilov, Account director, AMI communications
  • Katarína Tokárová, Group marketing manager, SHP Group
  • Tomáš Ševčovič, Marketing team leader, AXA
  • Juraj Polerecký, Chief Business&Marketing Development Officer, Designeo Creative
  • Slavomír Šikuda, spolumajiteľ agentúry, Mediamedia
  • Boris Chmel, Head of communication, NCZI
  • Tomáš Hrábek, Creative strategist, Symbio
  • Katarína Šebová, Social media leader, TRIAD
  • Ján Kondáš, Head of communications, Tesco Stores SR
  • Simona Mištíková, riaditeľka, Divino

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.