Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.02.2020, 12:58

O2 si do reklamy vybralo Emmu Drobnú, Strapa aj Korben Dallas

Operátor takto propaguje hudobnú aplikáciu.

O2 si do reklamy vybralo Emmu Drobnú, Strapa aj Korben Dallas
Zdroj: O2

O2 predstavilo koncom minulého roka nové O2 SMART Paušály. Do nich pridalo okrem veľkých objemov dát aj služby prémiového obsahu vybraných streamovacích služieb, predplatné vybraných denníkov, a aj hudobnú streamovaciu službu Tidal. A práve túto službu propaguje v novej kampani.

Na spoluprácu si značka vybrala troch interpretov: Emmu Drobnú, skupinu Korben Dallas a Strapa. Headlinom kampane je spojenie „Vystúpia na požiadanie“.

Tidal obsahuje najväčší výber hudby zo všetkých hudobných aplikácií, live koncerty, ale aj možnosť prenosu playlistov. Veľkou výhodou je, že predplatné naň, ako aj 10 GB dát navyše na jeho použitie, sú už zahrnuté v samotnej cene paušálu a takto môže mať zákazník obľúbenú hudbu stále pri sebe v mobilnom zariadení.

„Keďže Tidal je služba špecifická tým, že ju vytvorili samotní umelci, veľmi sa nám páčil nápad odkomunikovať ju práve cez konkrétnych slovenských umelcov, ktorí sú takto poslucháčom „vždy blízko“. Myslím, že sa nám podarilo zoskupiť zaujímavú zostavu umelcov naprieč hudobnými žánrami a oslovíme tak čo najviac milovníkov hudby,“ hovorí Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovakia.

V prvých sekundách spotu vystupuje skupina Korben Dallas, ktorá začne hrať na pokyn niekoho neznámeho. Scéna sa mení prostredníctvom swajpov, ktoré predstavujú „obsah“ Tidalu, pričom sa v ňom vystriedajú speváčka Emma Drobná či raper Strapo.

V závere vidíme, že scény menili Luddo s Moyou, ktorí vo svete ľudí tentokrát objavujú hudbu, do ktorej sú tak ponorení, že si ani nevšimnú, že jeden ich obľúbenec prejde okolo nich.

Kampaň štartuje 10.2. a bude prítomná v televízií, rádiu, OOH, printe a online. Na kampani spolupracovala aj partia kaskadérov zo spoločnosti Slovak Action Company, ktorá dlhodobo spolupracuje pri filmovej a seriálovej tvorbe na domácich aj medzinárodných projektoch.

A takto vyzerá spot:

VIZITKA KAMPANE:

Produkcia: Alien studio a Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Klient: Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Michal Hazior
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Jana Andrejčíková, Ejmi Baranová

  • V spolupráci s TRIAD:

Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký, Zuzana Tvarošková, Juraj Stehlík
Art director: Marek Barančík, Tomáš Pospíchal
Social media brand manager: Mária Hadzimová, Simona Benetinová
Account manager: Zuzana Bosmanová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.