Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.02.2020, 15:50

Telekom predstavil vtipnú kampaň. Inteligentná bielizeň pomôže párom, aby sa venovali menej mobilom a viac sebe

Sada inteligentnej spodnej bielizne prináša netradičné technologické riešenie.

Telekom predstavil vtipnú kampaň. Inteligentná bielizeň pomôže párom, aby sa venovali menej mobilom a viac sebe

Mladí ľudia sa v posteli venujú viac svojim mobilom ako partnerovi, Telekom sa to snaží zmeniť „inteligentnou bielizňou“ a predstavil ju ako unikátny valentínsky darček. Sada inteligentnej spodnej bielizne má pomôcť opäť zblížiť páry, ktorých pozornosť sa až príliš zameriava na obrazovky smartfónov.

Sex? Nie, radšej smartfón

Výsledky prieskumu Deutsche Telekom v európskych krajinách (vrátane Nemecka, Maďarska, Rakúska, Rumunska a Holandska) ukazujú, že 36 percent ľudí vo veku 18 až 34 rokov má pocit, že ich partner trávi príliš veľa času s mobilným zariadením.

Až 56 percent mladých ľudí tiež uviedlo, že si svoje mobilné zariadenia kontrolujú, aj keď sú v posteli so svojím partnerom. Až tretina opýtaných vo veku 18 - 34 rokov tvrdí, že technológie majú negatívny vplyv na ich intímne partnerské spolužitie.

Cieľom najnovšej kampane, ktorá prebieha vo všetkých krajinách v pôsobnosti skupiny Deutsche Telekom, je otvoriť spoločenskú diskusiu o vplyve mobilných zariadení na skutočné vzťahy medzi ľuďmi.

Telekom pre páry vytvoril špeciálnu sadu „inteligentnej spodnej bielizne“, ktorá prináša netradičné technologické riešenie pre páry zaneprázdnené práve mobilnými technológiami.

Inteligentná bielizeň Love Magenta Connected Underwear umožňuje partnerom aktivovať si tzv. „LoveMode“, ktorý nabáda partnerov, aby sa venovali sebe navzájom a nie obrazovke smartfónu.

Zdroj: Telekom

Vypredané do niekoľkých hodín

Keď sa na jeseň 2019 kampaň prvýkrát uviedla v Nemecku, tak sa imitovaná edícia inteligentnej bielizne Love Magenta vypredala už do niekoľkých hodín.

„Chceme touto cestou inšpirovať mladé páry, aby zvážili prístup k používaniu smartfónov. Vďaka inteligentnej spodnej bielizni Love Magenta to môžeme urobiť zábavným a provokujúcim spôsobom,“ povedal Wolfgang Kampbartold, viceprezident pre komunikáciu na medzinárodných trhoch spoločnosti Deutsche Telekom.

„Väčšina z nás si neuvedomuje, že schopnosť vykonať zmenu máme v našich rukách. Potrebujeme sa naučiť si viac uvedomovať spôsob, akým technológie používame, aby mohli pracovať pre nás a nie proti nám," radí, ako zlepšiť partnerské spolužitie, medzinárodný odborník na vzťahy Eric Hegmann.

O inteligentnej bielizni

​Sada inteligentnej bielizne obsahuje dámske nohavičky a pánske boxerky (je možné si nakombinovať akýkoľvek štýl a veľkosť), dva kusy Bluetooth čipov LoveChips a návod na použitie. LoveChip sa pripája k mobilnej aplikácii Connected Underwear, ktorá je bezplatne dostupná v obchodoch App Store a Google Play.

Použitie je jednoduché: stačí si obliecť bielizeň a priblížiť sa k svojmu partnerovi – tomu na smartfón automaticky príde notifikácia s výzvou na intímne zblíženie s možnosťou pre prepnutie do „Love Mode“.

Ak používateľ súhlasí, zapne sa Love Mode – vypnú sa notifikácie v telefóne a začne sa hrať playlist s romantickými pesničkami.

Limitovanú edíciu inteligentnej bielizne je možné si zakúpiť za cenu 25 eur (plus poštovné). V eshope je k dispozícii 4 500 kusov, všetko v kultovej magentovej farbe. Páry na tomto webe môžu tiež nájsť užitočné tipy, ako zabezpečiť, aby sa ich mobilné zariadenia nestali prekážkou v ich vzťahu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.