Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.02.2020, 09:45

Zlaté pecky 2019 sú rozdané. Ocenenie získali štyri slovenské agentúry

Cenu pre najlepšieho herca v reklame získal Josef Polášek za účinkovanie v spote Kofoly.

Zlaté pecky 2019 sú rozdané. Ocenenie získali štyri slovenské agentúry

25. ročník Zlatej pecky pozná svojich víťazov. Ocenenie Zlatá pecka pre najlepšieho herca v reklame tento rok získal Josef Polášek za účinkovanie vo spote Kofoly s diviakom. Diváci ocenili nielen aktéra, ale aj režiséra tohto ikonického spotu Tomáša Krejčího spolu s tímom autorov z Kofoly.

​Zo slovenských agentúr na Zlatej pecke 2019 bodovali štyri agentúry.

​​V kategórií televíznych reklám si cenu odniesla agentúra MADE BY VACULIK za reklamu Cez okno pre Dobrého anjela.

Ďalej bodovalo aj THIS IS LOCCO s kampaňou Anténa: Nová Éra pre klienta Towercom. Agentúra si okrem toho odniesla aj špeciálne ocenenie za kampaň Nečakané kombinácie pre značku Liptov. 

V kategórii internetových reklamných formátov uspela agentúra Respect APP so spotom Materská dovolenka pre Modrý koník.

Istropolitana Ogilvy si zo Zlatej pecky odniesla ocenenie za prácu pre humanitárnu organizáciu Magna s názvom To nedám. A špeciálna cenu pre SME za Neverili SME.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.