Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.02.2020, 08:00

Viber na Valentína ponúka používateľom nové nástroje

Digitálne pozdravy či valentínsky kvíz.

Viber na Valentína ponúka používateľom nové nástroje
Zdroj: Viber

Viber spúšťa kampaň, ktorej poslaním je šíriť lásku medzi používateľmi po celom svete. Štartuje na deň svätého Valentína a bude  pokračovať i v ďalších mesiacoch.

Kampaň prebehne v dvanástich krajinách Európy, kde má komunikačná aplikácia Viber milióny používateľov, ktorí tak budú mať možnosť vytvárať a zdieľať zamilované digitálne pozdravy. 

Zdroj: Viber

Používatelia si môžu urobiť špeciálny valentínsky kvíz. Ten ich potom privedie k ďalším možnostiam. Môžu si vybrať, či chcú lásku dávať alebo dostávať. Je dokonca možné vytvoriť želanie a nechať ho v špeciálnej schránke, kde si ho môže vyzdvihnúť úplne neznámy človek. Viber má tiež pripravenú šikovnú ponuku ďalších funkcií a nástrojov, samolepky, gify alebo videá v tvare srdca.

Zdroj: Viber

​„Rakuten Viber dáva užívateľom možnosť vyjadriť svoje city s pomocou zábavných nástrojov. Veríme, že jedno poslané želanie plné lásky povedie k ďalšej komunikácii medzi ľuďmi nad rámec bežných denných rozhovorov. Naše špeciálne želanie sme nazvali Vibertines a dúfame, že si ho ľudia obľúbia a budú tak ďalej šíriť lásku, ktorá nemá hraníc. Dokonca ponúkame aj možnosť poslať prianie anonymne, pre tých, ktorí svoju lásku zatiaľ taja. Pokiaľ sa k vám náš Vibertine dostane, neváhajte a pošlite kúsok lásky ďalej,“ hovorí Zarena Kancheva, Marketing a PR Director v spoločnosti Rakuten Viber pre región CEE.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.