Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.02.2020, 09:05

Martin Repka: Mám rád, keď jedinou podstatou kampane nie je len predať samotný produkt, ale niečo viac

Predstavujeme Talenty z brandže.

Martin Repka: Mám rád, keď jedinou podstatou kampane nie je len predať samotný produkt, ale niečo viac
Zdroj: archív

Piatok patrí talentom z brandže. Dnes je ním Martin Repka, Video Producer z Leopard production.

„V októbri 2016 som nadviazal spoluprácu s Leopard Production. Začal som ako Production Manager a časom som si vyskúšal aj pozíciu  Account Managera. V súčasnosti pracujem ako Video Producer a na starosti mám Onlinový tím. Aj keď to znie prekvapivo som (vekovo) najstarším členom tohto tímu. Za doterajšie obdobie som pracoval na projektoch pre klientov: Lidl, Zlatý Bažant, Škoda, Orange, FunFón, SZĽH, Eset,“ predstavuje sa na úvod Martin.

Popíšte váš rok 2019 jednou vetou.

Ďalší veľmi rýchly rok plný zmien, nových šikovných ľudí v tíme a zaujímavých výziev. 

Čo najdôležitejšie si naplánujete na rok 2020?

Rozbehnutie nového ateliéru špecializovaného prevažne na foodstylovú produkciu, investovanie energie do vzdelávania samého seba, ako aj tímu a, samozrejme, práca na ďalších výnimočných projektoch, pod ktoré sa s radosťou podpíšem.

Ako rád  trávite čas, keď nepracujete?

Rád cestujem a hrám spoločenské hry. V tomto som ,,trochu“ geek a nedám dopustiť na herné večery v kruhu svojich kamarátov, ku ktorým neodmysliteľne patrí dobré jedlo a Prosecco.

Čokoľvek, čo rád sledujete alebo vás inšpiruje?

Okrem svojho profesijného oboru sa zaujímam o architektúru, design a súčasné umenie. V každom z týchto odvetví nájdem vždy dostatok inšpirácie.

Cestovateľské okienko (čokoľvek spojené s vašimi cestovateľskými zážitkami).

Tu by som asi mohol rozprávať veľa, no za posledný rok považujem za top dovolenku tú, ktorá sa mi začala v malom mestečku Sa Pobla na Malorke. Boli sme tam skvelá zohratá partia a každý deň sme prežili veľmi aktívne. Na nudenie nám neostal žiaden čas. Tento pobyt mi do života vniesol veľa nového: napríklad moje amatérske začiatky surfingu či miešanie drinkov (na to určite nik z partie tak skoro nezabudne). Vďaka dobrému kolektívu, krásnemu domu a malebnej prírode som vôbec nemal pocit, že som v typickej dovolenkovej destinácii preplnenej turistami.

Zdroj: archív

​Po turbulentnom odlete som sa presunul na necelých 20 hodín do Bratislavy na goodbye party s kamarátkou Peťkou, ktorá sa sťahovala do Austrálie, a potom som takmer nestihol let do Nemecka, kam som šiel pozrieť ďalších známych. No a po pár dňoch strávených v Kolíne a Düsseldorfe som odcestoval ešte do Belgicka navštíviť kamarátku Terku a jej čerstvo narodenú dcérku Ninku. Keďže bežne žijú v Kongu, kam sa nedá tak ľahko dostať, musel som využiť ich pobyt v európskej krajine. Po tomto 3-týždňovom zážitku som si uvedomil, akých mám super kamarátov a že pri dovolenke nie je najpodstatnejšia destinácia, ale to, s kým ju trávite.

Čo by ste ešte chceli tento rok zažiť?

V pracovnej sfére určite viac kreatívnych a bláznivých kampaní a spoluprácu s novými tvárami. V osobnom živote by som určite chcel viac cestovať a konečne využiť darček, ktorý som dostal na svoju 30-tku – skok padákom.

Ktorá zahraničná a slovenská kampaň bola podľa vás najlepšia a prečo?

Zo zahraničných zatiaľ jednoznačne kampaň „Smell Like a Man, Man” od Old Spice. Táto kampaň pred 10 rokmi ukázala novú kreatívnu cestu komunikácie. O dosiahnutých výsledkoch by sa dalo písať veľmi dlho, ideálne v samostatnom článku. Odhliadnuc od efektívnosti kampane, to bol prvý produkt, ktorý svojím re-brandingom dostal aj mňa. Predtým som túto značku vnímal skôr ako doplnok v kúpeľni môjho deda. Teraz nájdete Old Spice aj v mojej kúpeľni. No je možné, že som len predčasne zostarol :)

Zo Slovenska to bola za posledné obdobie kampaň Absolut Vodky pod názvom  "Slovensko je dávno pestrofarebné“. Z jednoduchého dôvodu: posolstvo, ktoré kampaň šírila, bolo na brand v našich končinách pomerne netradičné a odvážne.  Mám rád, keď  jedinou podstatou kampane nie je len predať samotný produkt, ale prináša i niečo na viac.

S akou postavou z filmu alebo seriálu sa najviac stotožňujete?

Neviem si vybrať jednu, každý týždeň sa stotožňujem s inou, podľa toho, ktorý film som práve dopozeral :)

Ktorá kritika vás v živote výrazne posunula vpred?

Najčastejšie prišla kritika kvôli tomu, že som si nevedel správne zladiť prácu s osobným životom. Na súkromný život mi nezostávalo veľa času. Vďaka tejto kritike (pozdravujem Anetku a Zuzku) som pochopil, že nemôžem v práci robiť všetko sám a niektoré veci treba delegovať a spoľahnúť sa aj na super kolegov. Síce to nebolo pre mňa ľahké rozhodnutie, ale prinieslo mi do života väčší pokoj, viac času pre seba a moje hobby, čo ma v konečnom dôsledku stále posúva vpred a verím, že to recipročne zanecháva pozitívne stopy i v pracovnom prostredí.

Keby ste nemuseli spať, ako by ste trávili tento čas?

Pozeraním filmov, hraním hier, čítaním kníh.... No obávam sa, že by to taktiež mohlo mať negatívny dopad na moju postavu. V poslednom čase, keď sa mi nedarí zaspať, mám totiž veľmi dobré vzťahy s chladničkou.

Keby ste mohli dostať zaručene pravdivú odpoveď na jednu otázku, čo by ste sa opýtali?

Aké budú výherné čísla v najbližšej lotérii?

Aká je vaša obľúbená spomienka spojená so zamestnaním?

Tých je trochu viac, keďže v tejto branži sa vám osobný život často prelína s pracovným. Rád si však vždy spomeniem na to, ako sme pred pár rokmi začali budovať Leopard Ateliér a rozbiehali sme projekt kuchyne Lidla. Spoločne s Terezkou Svatoňovou, teraz už bývalou kolegyňou, sme sa zoznamovali s pre nás absolútne neznámymi gastro pojmami. Predtým sme obaja vedeli uvariť tak nanajvýš čaj, kávu a praženicu :) No po troch rokoch môžem hrdo vyhlásiť, že teória by už bola a prax plánujem absolvovať v roku 2021.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.