Shutterstock
StoryEditor

Škody v eventovom segmente spôsobené koronavírusom prudko rastú. Nepanikárme, hľadajme riešenia!

05.03.2020, 09:40
Autor:
redred
Stanovisko BTL komunikačnej asociácie k aktuálnej situácii na trhu eventov.

BTL komunikačná asociácia, ktorá združuje eventové agentúry pôsobiace na slovenskom trhu, vydala vo štvrtok 5. marca stanovisko k situácii spôsobenej epidémiou koronavírusu. Prinášame ich postoj:

"Najväčším strašiakom posledných dní v eventovom segmente je nepochybne koronavírus, vďaka ktorému je v niekorých krajinách zákaz zhromažďovania sa ľudí na podujatiach nad 5 tisíc účastníkov.

Niektoré krajiny dokonca tento počet ešte viac znižujú. Množstvo korporácií práve z dôvodu neopodstatného šírenia paniky začalo rušiť (prípadne presúvať) niektoré z plánovaných eventov, konferencií a workshopov, čo má veľký dopad na celý eventovy segment.

Vzhľadom na to, že sa na Slovensku začína spúšťať podobná vlna paniky, rozhodla sa slovenská asociácia eventových agentúr - BTL komunikačná asociácia, vyjadriť postoj k tejto situácii.

Aktuálne prebieha úzka komunikácia medzi členskými agentúrami, dotknutými subjektami ako aj s partnerskými zahraničnými agentúrami naprieč celým eventovým segmentom.

Radi by sme preto upriamili pozornosť na skutočnosť, že neadekvátne reakcie môžu poškodzovať zadávateľov aj eventový trh viac, než je nutné. S ohľadom na realitu, že veľká časť eventového trhu sa skladá zo živnostníkov a menších firiem, cítime veľké ohrozenie celého segmentu.

Hľadáme riešenia vzniknutej situácie, monitorujeme škody a pripravujeme odborné odporúčania pre zadávateľov ako aj organizátorov podujatí.

Vážime si preto pragmatické rozhodnutia veľkej časti našich klientov, ktorí naďalej pokračujú v prípravách plánovaných akcií a nepodliehajú panike. Zároveň však rešpektujeme rozhodnutie klientov o preventívnych opatreniach najmä na eventoch so zahraničnou účasťou.

BTL komunikačná asociácia ako zástupca eventových a live comm agentúr v Slovenskej republike je pripravená pomáhať pri konzultáciách a rozhodovaní o uskutočnení eventov či nevyhnutných opatreniach celému trhu, všetkým eventovým agentúram a klientom.

Asociácia monitoruje vývoj celej siutuácie doma aj v zahraničí a o zmenách bude informovať prostredníctvom svojich stranok www.btlka.sk a na sociálnych sieťach.

Prajeme všetkým agentúram a zadávateľom veľa síl a odolnosti v nasledujúcich mesiacoch a veríme, že sa v krátkom čase stretneme na niektorom spoločnom evente."

Stanovisko k aktuálnej situácii vydala aj Česká eventová asociácia. Monitorovanie situácie vo svete nájdete na tejto stránke.

01 - Modified: 2021-09-27 15:54:53 - Feat.: - Title: Eventy budú v budúcnosti vyzerať inak ako pred koronou, hovorí Tomáš Ručkay, prezident asociácie eventových agentúr 02 - Modified: 2021-06-01 17:34:25 - Feat.: - Title: Päť kľúčových trendov pre budúce eventy 03 - Modified: 2021-03-11 06:36:06 - Feat.: - Title: Online event nenahradí živé podujatie. No môže byť výnimočným zážitkom 04 - Modified: 2021-01-28 08:00:41 - Feat.: - Title: Slovenská eventová agentúra má Grand Prix. Najvyššie ocenenie získala v medzinárodnej konkurencii 05 - Modified: 2020-12-21 12:04:50 - Feat.: - Title: Víťazmi koronakrízy sú Burger King, Curaprox či National Geographic
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 01:15