Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.03.2020, 10:56

Nescafé rozdáva 1000 eur mesačne. Ide o najväčšiu súťaž značky

Staň sa rentierom je názov súťaže. Rentu chce výhercovi platiť po dobu 10 rokov.

Nescafé rozdáva 1000 eur mesačne. Ide o najväčšiu súťaž značky

Začiatkom marca odštartovala značka NESCAFÉ Classic rozsiahlu kampaň s podtitulom Staň sa rentierom. Komunikácia sa v rámci všetkých kanálov zameria na novú spotrebiteľskú súťaž, v ktorej výherca získa počas 10 rokov mesačnú rentu 1000 EUR. Cieľom kampane je nielen prezentácia súťaže, ale tiež zvýšenie povedomia o značke a podpora predaja, uvádza sa v tlačovej správe.

Okrem televízneho spotu je v pláne rozsiahla instore a digitálna kampaň. „Tento rok u nás spustíme najväčšiu súťaž, ktorá nemá v českej alebo slovenskej histórii NESCAFÉ Classic obdobu. V rámci kampane prepájame dlhodobý claim značky NESCAFÉ Classic – Pre príjemnejšie ráno – s informáciami o novej príležitosti vyhrať rentu na 10 rokov,“ upresňuje Marek Nepožitek, brand manager NESCAFÉ® Classic & 3in1, Nestlé.

Značka tak verí v zlepšenie svojej pozície na trhu, na súťaži spolupracovala s viacerými agentúrami. Organizáciu súťaže mala na starosti agentúra PromoAngels, mediálny nákup a kreatívne prevedenie Publicis Group, technické riešenie podstránky, ktorá je hlavnou časťou súťaže, pripravila agentúra 2FRESH. Bison & Rose zastreší komunikáciu s médiami.

Pravidlá súťaže sú jednoduché – kúpiť minimálne 2 kusy NESCAFÉ Classic či NESCAFÉ Classic Crema 200 g so súťažnou etiketou a kódy z etikety nahrať na podstránku www.sutaz.nescafe.sk. Čím viac kódov nahráte, tým sa zvyšuje šanca na výhru.

 Súťaž potrvá do 30.6. Výherca zo Slovenska sa bude žrebovať 2.7.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.