Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
19.03.2020, 11:29 Aktualizované dňa 19.03.2020 o 13:52

Telekom reaguje na mimoriadnu situáciu. Ponúka bezplatné volania na infolinky

Nekonečné dáta aj v apríli či extra kredit.

Telekom reaguje na mimoriadnu situáciu. Ponúka bezplatné volania na infolinky
Zdroj: TASR

Slovak Telekom pripravil v súvislosti so súčasnou mimoriadnou situáciou na Slovensku viaceré opatrenia a benefity pre zákazníkov.

Operátor nasadí akciu na mobilné dáta aj v apríli. Všetci zákazníci s paušálom ÁNO, ÁNO Biznis, Happy i Bez záväzkov si budú môcť opäť aktivovať balík Nekonečné dáta aj v apríli a využívať dáta naplno v čase, keď ich najviac potrebujú pre prácu či spojenie z domu. Nevídaný balík dát umožní študovať, sledovať videá, počúvať hudbu alebo viesť konferencie a pracovať v domácom prostredí.

Telekom prináša benefit aj pre zákazníkom s predplatenými kartami Easy a Juro. Od 20. marca do 31. marca 2020 dostanú zákazníci pri prvom dobití 50% extra kreditu. Tento benefit je určený najmä seniorom či všetkým, ktorí chcú ostať napriek súčasným obmedzeniam v neustálom kontakte s blízkymi.

Bezplatné volania na linky RÚVZ

Nakoľko bezplatná linka o informáciách ku koronavíruse bývala často preťažená, desiatky úradov si vyhradili ďalšie telefónne čísla, na ktoré môžu občania volať. Telekom nebude spoplatňovať volania na viac ako 50 takých čísel (v mobilnej i pevnej sieti), ktoré sú uvedené v tomto zozname

Bezplatné volania platia do odvolania pre zákazníkov programov pevnej linky, všetkých paušálov i predplatených kariet Easy a Juro.

Online tlmočník funguje nonstop

Vzhľadom na mimoriadnu situáciu Telekom vyšiel v ústrety aj spoluobčanom so sluchovým postihnutým. Online tlmočenie pre Nepočujúcich bude počas najbližších dní poskytované 7 dní v týždni a 24 hodín denne. Ak potrebujú Nepočujúci informácie, zavolať pomoc alebo komunikovať s lekármi, môžu sa obrátiť na špecialistov cez aplikáciu Skype a vyhľadať kontakt „onlinetlmocnik“.

„Centrom nášho snaženia sú technológie, tie sú naším srdcom, našou DNA a tie pomôžu ostať našim ľudom v spojení, pracovať, ďalej študovať alebo sa zabávať. Preto prinášame zákazníkom množstvo benefitov, aby sme im pomohli v nasledujúcich týždňoch. Chceme, aby zostali doma, ostali v spojení a boli solidárni,“ uviedol Dušan Švalek, riaditeľ Slovak Telekomu pre Slovensko.

Výhody pre firemných zamestnancov

Microsoft Teams na 6 mesiacov

V súvislosti s aktuálnou situáciou ponúka Telekom v spolupráci so spoločnosťou Microsoft firmám možnosť využiť biznis aplikáciu na tímovú spoluprácu Microsoft Teams Cloud Solution na 6 mesiacov úplne zadarmo. Toto softvérové riešenie umožňuje firmám a zamestnancom bezproblémovú a bezpečnú prácu z pohodlia domova cez internet.

Aplikácia Microsoft Teams ponúka firemným tímom efektívne spolupracovať na pracovných úlohách a tiež organizovať skupinové porady, zdieľať dokumenty a prezentácie jednoducho cez internet. Okrem toho budú môcť firmy využiť aj online kancelársky balík Office Online vrátane obľúbených kancelárskych nástrojov Word, Excel a Powerpoint a získajú navyše 2GB cloudového úložiska na bezpečné zdieľanie dokumentov medzi sebou. Na využitie ponuky môžu firmy kontaktovať priamo obchodného zástupcu Telekom pre biznis zákazníkov.  

O výhodách, ktoré si operátori Telekom aj Orange pripravili pre svojich zákazníkov v oblasti televízie sa dozviete v tomto článku: 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.