Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.03.2020, 09:35

Eventovka SpicyBrown spúšťa v čase krízy nový brand. Rozbehla donášku potravín

Svoje autá, sklady a dlhodobých dodávateľov využíva na donáškou potravín priamo domov.

Eventovka SpicyBrown spúšťa v čase krízy nový brand. Rozbehla donášku potravín
Zdroj: potravinyonline.sk

V situácii, ktorá zasiahla trh, sa firmy mobilizujú. Každý deň prichádzajú nové nápady a riešenia, ktorými nahrádzajú alebo dopĺňajú svoj pôvodný biznis model.

Ako všetky firmy, aj v eventovej agentúre SpicyBrown rýchlo vyhodnotili dopady krízy, zaujali stanovisko k aktuálnej situácii a vytvorili strategický plán na nasledujúce obdobie. "Cítime zodpovednosť k našim zamestnancom a našou prioritou je zabezpečiť im prácu. Rozhodli sme sa využiť naše sklady, automobilovú flotilu a dlhodobých dodávateľov potravín a vytvorili sme nový brand zameraný na online nákup potravín," uviedla Zuzana Danechová, head of event & marketing Spicybrown

Realizáciu sprocesovali inhouse a spustili v piatok 20.marca o 10.00. Nový brand potravinyonline.sk dopĺňa portfólio skupiny SB GROUP, ktorej súčasťou sú sesterské firmy zamerané na služby závodného stravovania, prevádzku reštaurácie a obedovej kantíny.

Trenčiansky a Žilinský kraj

Zameriavajú sa na dostupné potraviny s donáškou priamo domov. Primárne sa zameriavajú na región Trenčianskeho a Žilinského kraja. „Sme tu pre vás, aby ste si doma pohodlne doplnili zásoby, uvarili, čo vám napadne, alebo sa posilnili vitamínmi. Spoločne si pomôžeme zvládnuť nasledujúce týždne bez vystavovania sa rizikám v kamenných obchodoch a bez zbytočného cestovania. Dbáme na hygienický a bezpečný kontakt a platbu,“ dodáva Danechová.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.