Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.03.2020, 10:25

Puma má vlastnú virtuálnu influencerku. Volá sa Maya

„Obyčajné neobyčajné dievča z juhovýchodnej Ázie“ popisuje sa influencerka na Instagrame.

Puma má vlastnú virtuálnu influencerku. Volá sa Maya
Zdroj: Instagram

Rastúcemu trendu virtuálnych influencerov podľahla aj značka Puma. Ich výhoda je v tom, že splnia všetky požiadavky firmy a rovnako ako fyzické osoby, majú vplyv na sociálnych sieťach.

Influencerku vytvorila agentúra UM Studios & Ensemble Worldwide. V spolupráci s platformou So.Min zmapovali milióny tvárí juhovýchodnej Ázie z rôznych online zdrojov a umelá inteligencia im dopomohla vymodelovať tvár, ktorá charakterizuje vzhľad ľudí z tejto oblasti.

Podľa vyjadrenia generálneho riaditeľa UM Studios & Ensemble Worldwide Amita Sutha z analýz vyplýva, že neexistuje influencer, ktorý by dokázal osloviť cieľovú skupinu na juhovýchode Ázie. Okrem výzoru dbali agentúry aj na hodnoty, s ktorými je pravdepodobné, že sa obyvatelia danej oblasti v Ázii stotožnia. 

Na Instagramovom účte Mayi bola ako prvá uverejnená séria fotografií, ktoré ukazujú proces vytvárania virtuálnej influencerky. U používateľov vzbudzovali posty zvedavosť a tak zabezpečili už v úvode desiatky sledovateľov.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa M △ Y △ (@mayaaa.gram),

Prvý post s jej tvárou bol zverejnený 11. februára a do dnešného dňa má viac ako osem tisíc followerov. Maya je jednou z tvárí novej kampane Future Rider značky Puma.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Body Render: 100% Good morningggggg Southeast Asia! It’s me, Maya! I’m here and I’m now ready to start this adventure! So jom, lepak?

Príspevok, ktorý zdieľa M △ Y △ (@mayaaa.gram),

V budúcnosti nie je vylúčené, že Maya bude reprezentovať aj iné značky, nateraz však takéto informácie nie sú potvrdené.

Prvá virtuálna influencerka sa objavila v roku 2016. Lil Miquela nebola vytvorená pre konkrétnu značku, na začiatok spolupracovala s viacerými známymi firmami.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.