Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.03.2020, 09:00

Kaufland má novú kampaň. Podporuje ňou povedomie o pestovaní

Kreatívu vymyslela agentúra Respect APP.

Kaufland má novú kampaň. Podporuje ňou povedomie o pestovaní
Zdroj: Facebook

Najnovšia vernostná akcia Kauflandu s názvom Moja malá záhradka približuje deťom svet pestovania. Umožňuje im vytvoriť si vlastný záhon rastliniek a podporuje tak ich povedomie o spôsoboch a dôležitosti pestovania.

Kaufland chce v rámci akcie podnietiť záujem detí o domáce pestovanie a o prírodu. Oboznamuje s prínosmi pestovania a starostlivosti o rastliny aj tých, ktorí nepoznajú skutočnú záhradu. „V Kauflande aktívne podporujeme pozitívny vzťah detí k zelenine a ovociu, ktoré sú dôležité pre ich vývoj. Počas akcie Moja malá záhradka ich hravou formou vedieme k tomu, aby si svojou starostlivosťou a trpezlivosťou vypestovali vlastné rastliny,“ uvádza Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.


Vernostná akcia prebieha vo všetkých obchodných domoch Kauflandu na Slovensku. Za každých 20 eur nákupu v období vernostnej akcie dostanú zákazníci predajní Kauflandu 1 pestovateľský balíček. Ten obsahuje kokosovú tabletu, balenie so semienkami, biologicky rozložiteľný kvetináč a tabuľku na označenie rastliny. Celkovo je možné nazbierať 20 rôznych pestovateľských balíčkov, a teda 20 rôznych druhov rastlín. Kvetináče môžu pestovatelia ukladať do podnosu, ktorý si môžu zakúpiť v štartovacom balíčku spolu s plánom rastu a edukačnou brožúrou. Vytvoria si tak vlastnú malú záhradku plnú rastliniek.

Vizitka kampane:

Kampaň: Moja malá záhradka
Reklamná agentúra: Respect APP
Realizačná agentúra: Ove Pictures

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.