Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.04.2020, 16:23

Ikonické seriály s novými názvami aj vizuálom

Slovinský kreatívec ich trefne rebrandoval.

Ikonické seriály s novými názvami aj vizuálom
Zdroj: Wersm

O slovinskom kreatívcovi, ktorý zmenil známe logá značiek tak, ako by podľa neho mali v čase pandémie vyzerať, sme písali nedávno.  Značke Corona odporučil, aby si našla nové meno a postavičku z loga NBA zobrazil, ako leží za notebookom.

Zdroj: Adweek

Kreatívny riaditeľ spoločnosti AV Studio vytvoril aj ďalšiu sériu vizuálov. Tentokrát si zobral na mušku známe seriály, z ktorých určite aspoň jeden každý videl.

Seriál Breaking Bad zmenil na veľmi aktuálny Breaking Bread a z obľúbených Friends sa stali Virtual Friends.

Rebranding názvov aj vizuálov opäť baví fanúšikov a titulné obrázky obľúbených seriálov sa tak šíria naprieč sociálnymi sieťami.

Zdroj: Werms
Zdroj: Wersm
Zdroj: Werms
Zdroj: Werms
Zdroj: Werms
Zdroj: Wersm
Zdroj: Wersm

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.