Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.04.2020, 16:40

Zlatý Bažant rozširuje portfólio. Novinkami sú nové príchute radlerov

Light verzia má aj znížený obsah cukru.

Zlatý Bažant rozširuje portfólio. Novinkami sú nové príchute radlerov
Zdroj: Zlatý Bažant

Značka Zlatý Bažant rozširuje svoju ponuku radlerov. Predstavila dve novinky Zlatý Bažant Radler 0,0% vo verzii light so zníženým obsahom cukru a v novom dizajne. 

Na chuťové oživenie monotónnych dní firma ponúka slovenské radlery Zlatý Bažant 0,0% Light z Hurbanova, ktoré sú vyrobené zo 100% prírodných ingrediencií, bez konzervantov a umelých farbív.

V jarnom období zvykneme predstavovať novinky z portfólia radlerov. Nečakali sme, že tento rok bude naša aktivita sprevádzaná aktuálnym spoločenským dianím. Zo dňa na deň sme sa ocitli v mimoriadnej situácii, ktorú väčšina z nás zažíva po prvýkrát v živote. Sme v tom spolu. Veríme, že vám naše novinky prinesú potešenie do dnešných dní, či už pri domácich aktivitách, cvičení, osobných koníčkoch, čítaní, alebo aj pri práci,“ uviedol senior brand manažér značky Zlatý Bažant Radler, Peter Nikodem. 

Novinkami sú Zlatý Bažant Radler 0,0% Mandarínka & Jazmín Light  a Zlatý Bažant Radler 0,0%  Tmavý Citrón Light.

Zdroj: Zlatý Bažant
Zdroj: Zlatý Bažant

​Značka Zlatý Bažant prešla v uplynulých týždňoch redizajnom porfólia, ktoré sa týka aj radlerov. Tie sú charakteristické modrým logom, doplneným o 0,0% s cieľom odlíšiť všetky produkty v portfóliu úplne bez alkoholu. Celkovo dizajn upúta modernými, čistými líniami a výrazným logom značky.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.