Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.04.2020, 10:56

Marketéri v čase koronakrízy. Ako zmenila pandémia ich plány?

Diskutujeme už zajtra, v stredu o 17. 00.

Marketéri v čase koronakrízy. Ako zmenila pandémia ich plány?
Zdroj: archív

Na začiatku roka boli plány marketérov úplne iné. Ako ich zmenila súčasná situácia? Ako vidia komunikáciu v blízkej budúcnosti? Aj o tomto budeme diskutovať už v stredu (8. apríla) o 17.00. spolu so zástupcami združenia Ľudia z marketingu. Po diskusii s agentúrami, pokračujeme ďalej, tentoraz sa na vás tešia:

  • Milada Halová, riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka
  • Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie, VÚB banka
  • Ronald Lupták, marketingový riaditeľ Heineken Slovensko
  • Anton Molnár, hovorca a riaditeľ podnikovej a marketingovej komunikácie, Slovnaft

Ak sa chcete zúčastniť, napíšte nám na strategie@mafraslovakia.sk, pošleme vám pozvánku. Registrácia je možná do 8. apríla 16:00. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.