Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.04.2020, 16:20

Zatvorené obchody v nedeľu najmenej ovplyvnia seniorov. O profit prídu najmä hypermarkety

Vyplýva to z prieskumu GfK.

Zatvorené obchody v nedeľu najmenej ovplyvnia seniorov. O profit prídu najmä hypermarkety
Zdroj: Pixabay

Potraviny, drogérie, trafiky či obchody s predajom krmív pre zvieratá sú vždy v nedeľu zatvorené. Je to sanitárny deň a deň, keď si majú oddýchnuť zamestnanci.

Spoločnosť GfK sa v tejto súvislosti rozhodla pozrieť na to, aký význam mali pre kupujúcich práve nedeľné nákupy.

Hoci v nedeľu míňali kupujúci len 10 percent zo svojich výdavkov na potraviny, nápoje a drogériu, všeobecne môžeme povedať, že typické pre veľké nákupy zvykli byť práve víkendy.

Zdroj: GfK

​Najviac z víkendového nakupovania profitovali hypermarkety, diskonty a online.

Zdroj: GfK

​Keďže staršia generácia chodievala nakupovať skôr v priebehu týždňa a naopak, v nedeľu navštevovala obchody v oveľa menšej miere, nedeľné zatvorenie obchodov ju ovplyvní najmenej.

Zdroj: GfK

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.