Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.04.2020, 21:23

Kreativita počas pandémie. Pozrite si nové reklamy od Dove, Heinekenu, Apple či Orea

Burger King skúša študentov.

Kreativita počas pandémie. Pozrite si nové reklamy od Dove, Heinekenu, Apple či Orea
Zdroj: Burger King

Značky začínajú komunikovať "po novom". Odstránili všetko, čo v súčasnosti nie je dôležité, a snažia sa prispôsobiť čudnej dobe, v ktorej sa momentálne nachádza takmer každá krajina na svete. Nečakajte výpravné produkcie. Tie vystriedali videá a fotky zo sociálnych sietí, či jednoducho vytvorené videá.

Oreo pre svoju novú kampaň adaptoval slogan, ktorý vznikol ešte v roku 2019 - Stay Playful. K existujúcemu sloganu pripojila značka Stay Home, a tak vzniklo "Stay Home, Stay Playful". Oreo je značka, s ktorou sa bavíte,  a to chceli marketéri vyzdvihnúť aj počas pandémie. Pretože veria, že "hravosť dokáže prekonať každú situáciu".

Odvaha je nádherná (Courage is Beautiful), hovorí Dove v novej reklame. Emotívne obrázky ukazujú tváre lekárov a zdravotníkov, ktoré sú nielenže unavené, ale aj poznačené nosením ochranných štítov a masiek.

Okrem podpory zdravotníkov, Dove rozširuje aj povedomie o dôležitosti umývania si rúk. Vo videu dokonca hovorí: „Nezáleží nám na tom, ktoré mydlo použijete. Záleží nám, aby ste sa o seba starali vy". 

Reklama na pivo bola vždy o blízkosti - kamarátske objatia, potriasanie si rukami, chlapské "high five"... Heineken v novej reklame hovorí o tom, že sme momentálne všetci ďalej od seba, no omnoho bližšie ako kedykoľvek predtým.

Apple verí v silu kreativity. Obzvlášť v týchto časoch existujú inšpiratívni ľudia po celom svete, ktorí hľadajú rôzne spôsoby ako vzájomne zdieľať zábavu, vynaliezavosť, ľudskosť či nádej. Samozrejme, niektorí z nich používajú pritom aj produkty Apple.

Burger King ponúka študentom zadarmo obľúbený Whopper, má to jeden háčik. Promo kód nájdu až po vyriešení matematickej úlohy.

Zdroj: Burger King

​A na záver Svetová zdravotnícka organizácia (WHO), ktorá na ping-pongových loptičkách dokumentuje, ako funguje sociálny dištanc.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.