Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
17.04.2020, 07:00

PODCASTY: Aká je ich budúcnosť a potenciál v biznise?

Prečítajte si názory špecialistov z digitálnych agentúr.

PODCASTY: Aká je ich budúcnosť a potenciál v biznise?
Zdroj: Pixabay

Odborníci z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) sa v marcovom vydaní Stratégií vyjadrovali na tému podcastov. Pýtali sme sa, aká je ich budúcnosť a aký vidia v podcastoch potenciál.  

"Podcasty sú perspektívnym nástrojom content marketingu, ale vzhľadom na ich špecifiká sa často stávajú iba doplnkovým kanálom v obsahovej stratégii," tvrdí Pavol Lelák z ecake. 

Katarína Šebová z TRIAD-u považuje za nevýhodu podcastov "stále úzke publikum s podobným sociálnym statusom a rovnakého veku a, samozrejme, to, že eliminujete vizuálnu stránku."

Marek Didák z agentúry Hype vidí v podcastoch veľký potenciál: "Keďže je človek pri počúvaní v nálade prijímať informácie, podstatné je, aby sa ich značky snažili správne podchytiť a nielen tlačili hard sell." 

Ako sa k téme vyjadrili ďalší odborníci si pozriete tu: 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.