Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
08.05.2020, 08:00

Univerzálna rada pre marketérov v čase pandémie: online, dáta, ale najmä komunikácia

Prečítajte si odporúčania špecialistov z digitálnych agentúr.

Univerzálna rada pre marketérov v čase pandémie: online, dáta, ale najmä komunikácia
Zdroj: Pixabay

Odborníci z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA) radia klientom a marketérom, ako sa zachovať v čase karantény a aj po nej.  Prečítajte si pár rád.

Mariam Holá z SCR interactive myslí pozitívne: "Vitaj, zlatá éra onlinu, a pripraveným bude šťastie priať. Pozbierajte úrodu z kvalitného SEO, ktoré ste roky budovali, „vypeckujte“ PPC reklamy s prispôsobeným zdieľaním informácií."

"V marketingu je potrebné riadiť sa dátami a zbytočne nemíňať, ale ani sumy neokresávať, ak generujú výsledky," myslí si Peter Šoltés z agentúry Promiseo.

Peter Csemez z paravan interactive radí: "Nezísť z očí a mysle svojich existujúcich aj potenciálnych zákazníkov. Hľadať cesty, ako zachovať komunikačnú kontinuitu v tomto ťažkom období."

Ďalšie rady odborníkov si môžete pozrieť tu: 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.