StoryEditor

Stock počas karantény miešal na YouTube drinky

07.05.2020, 13:15
Autor:
redred
Barman v dvoch desiatkach videí ukazoval, ako si namiešať nápoje aj doma.

Spoločnosť Stock v časoch karantény reagovala na to, že ľudom chýbajú stretnutia s priateľmi pri dobrom drinku. Zo dňa na deň ostali všetci doma bez kontaktu so svetom, na ktorý sme všetci zvyknutí. Každá väčšia či menšia firma sa snažila pomôcť a spríjemniť ľuďom neobvyklú situáciu.

Stock spolu s barmanom Benji preto pomohol v tom, čo už dlhé roky vedia robiť najlepšie. Poradili ľuďom, ako si môžu dopriať chutné drinky vyrobené z domácich ingrediencií. Benji vytvoril z najobľúbenejších alkoholických nápojov drinky, ktorých prípravu predvádza jednotlivo v 20 videách.

Produkciu kampane mal na starosti Tomáš Matuška zo spoločnosti Stock: „Podarilo sa nám vytvoriť  20 videí za relatívne krátky čas, ktoré boli uverejnené v dvoch vlnách na YouTube kanáli. Prvá vlna s 10 videami bola spustená počas prvého aprílového týždňa a ďalších 10 videí sa uverejnilo posledný aprílový týždeň. Počas 5 týždňov mali videá neuveriteľných 851 000 zhliadnutí. Videá boli podporené prostredníctvom FB a IG reklám – 15 sekundové teasingové videá, z ktorých sa sledovatelia preklikávali na príslušný YouTube kanál.“

„Aj keď nás prekvapila pandémia rovnako ako každú firmu, teším sa, že sa nám podarilo zaujať našich zákazníkov a spríjemniť im dlhé večery počas karantény. Kampaň bola reakciou na aktuálnu situáciu na trhu. V maloobchode sa samozrejme zvýšil predaj alkoholu. Bolo to preto, že spotrebiteľ nemohol ísť do baru alebo reštaurácie. Ten nárast však nepokryl výpadok, ktorý aj nám spôsobilo zatvorenie gastro prevádzok,“ hovorí o kampani generálny riaditeľ spoločnosti Stock Roman Pócs

01 - Modified: 2020-07-10 06:22:58 - Feat.: - Title: Spoločnosť Stock čakajú zmeny na pozícii generálneho riaditeľa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 23:13