StoryEditor

Chýba vám návšteva kina, krčmy alebo festival? Zapáľte si sviečku s ich vôňou

17.05.2020, 21:45
Autor:
hrnhrn
Britský výrobca vonných sviečok prichádza s netradičnou kolekciou.

Vôňa domova nám v čase karantény nechýba a nepotrebujeme si ju pripomínať zapálením vonnej sviečky. Chýbajú nám skôr návštevy kina, návšteva krčiem s priateľmi a počas leta nezažijeme ani hudobné festivaly

Britská značka Earl of East preto prichádza s limitovanou kolekciou troch sviečok Scents of Normality, ktoré voňajú po pukancoch, zvetranom pive, spotených telách či popole z cigariet.

​Základ festivalovej sviečky je zmesou kvetinovej vône pokosenej trávy, spálenej pokožky, cideru zohriateho na slnku a závanom z prenosných toaliet. Hrot vône tvorí spojenie burgeru a cukrovej vaty, ktoré pozvoľna prechádzajú v pachy neumytých vlasov a prepoteného spacáku. Celý buket je previazaný stužkou sladkého dymu z marihuanovej cigarety, uvádza výrobca v opise tejto sviečky.

Earl of East

​Sviečka s vônou kina sľubuje fúziu popcornu, hot dogu, sladkých cukríkov a prepašovaného kurčaťa, a to všetko zahalené závanom klimatizovaného vzduchu.

Earl of East

​Tretia sviečka evokuje vôňu klasickej britskej krčmy. Základom je pach rozliateho piva, pomády do vlasov a prepáleného oleja na drevenom nábytku a v lepkavom koberci. Hrot vône tvorí závan citrónového bloku z pisoára a zatuchnutý popol z cigariet. Silne pripomína odor starého opilca.

Earl of East

​Limitovanú edíciu troch sviečok navrhla agentúra Uncommon Creative Studio. Jedna stojí 45 libier, príjmy z ich predaja venuje spoločnosť na charitu na podporu ľudí, ktorí kvôli koronakríze stratili prácu. Predaj podporuje aj outdoorová reklama.

Earl of East

01 - Modified: 2020-05-17 19:46:14 - Feat.: 0 - Title: Reklama, ktorá sa dá prečítať len z jeden a pol metrovej vzdialenosti 02 - Modified: 2020-05-15 09:01:44 - Feat.: 0 - Title: Najdlhšia reklama od O2. V hlavnej úlohe so Zdenou Studenkovou 03 - Modified: 2020-05-15 08:15:46 - Feat.: 0 - Title: Telekom má novú kampaň. Odštartoval ju zábavnou reklamou 04 - Modified: 2020-05-04 16:11:12 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa pokračuje v kampani #spolumamenato. V reklame sa predstavili zamestnanci
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 19:11