Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
19.05.2020, 10:20

CORE4 Advertising vytvorilo projekt karanténneho divadla

Partnerom sa stalo Túlavé divadlo.

CORE4 Advertising vytvorilo projekt karanténneho divadla
Zdroj: Core4 Advertising

Ako v každej agentúre, aj v C4 sa veľa komunikuje s hercami, inokedy vyťaženými, dnes však odkázanými na pomoc verejnosti. Tím agentúry prišiel s nápadom vytvoriť online značku divadla, ktorá bude reflektovať karanténnu realitu.

Ako partnera prizvali renomované Túlavé divadlo s režisérom Jakubom Nvotom a z tejto spolupráce vzišla pod značkou Divadla v pyžamách prvá hra s názvom „Márna o divadlo snaha“, v ktorej známe divadelné postavy ako Othello, Lady Macbeth alebo Hamlet diskutujú o karanténe cez konferenčný nástroj Zoom. Práve konferenčnými hovormi s klientami sa inšpiroval tvorca projektu Andrej Csino z CORE4 Advertising. 


„Cieľom bolo posunúť klasické online streamy do kreatívnejšej roviny a samozrejme pomôcť kolegom z hereckej branže. Ich kreatívny potenciál je v tejto dobe nevyužitý, ale nesmierne bohatý. Cítiť to bolo na rýchlosti a humore, s akým sa nápadu chytili a vytvorili vtipnú hru o súčasnom kontexte. Divadlo v pyžamách má teda cez dostupné médiá nielen prinášať divadelnú kultúru k ľuďom, ale formou dobrovoľného vstupného aj pomôcť s prevádzkou zatvoreného divadla,“ dodáva Andrej Csino.  

Projekt cez svoje sociálne profily podporilo množstvo slovenských hereckých osobností.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.