Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
19.05.2020, 13:50

Šariš má nový imidžový spot. Ústredným motívom sa stala pieseň kapely IMT Smile

O kreatívu sa postarala agentúra Mannschaft.

Šariš má nový imidžový spot. Ústredným motívom sa stala pieseň kapely IMT Smile
Zdroj: Youtube

Pivná značka Šariš predstavila nový imidžový spot a pri tejto príležitosti zoznamuje ľudí s dlhodobou komunikačnou platformou “S iskrou v srdci”.

Ústredným motívom reklamy sa stala pieseň kapely IMT Smile Budeme to stále my. „S kapelou vedieme dlhoročnú, veľmi úspešnú spoluprácu. Sme radi, že práve ich pesnička skvele zapadla do nášho konceptu - nesie v sebe krásne a úprimné posolstvo,” hovorí Lenka Filkorová, marketingová manažérka SK zo spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko.

Napriek mnohým produkčným bariéram vyplývajúcich z dnešnej doby sa podarilo spot natočiť vo veľmi krátkom čase. Nápad podporili všetky zúčastnené strany vrátane samotnej kapely, ktorá prepožičala svoju pieseň hlavným aktérom spotu.

Reklama je nasadený v televízii po dobu dvoch mesiacov, online kampaň podporujúca komunikačné posolstvo štartuje 1. júna.

Vizitka kampane:

Klient: značka Šariš (Lenka Filkorová, Pavol Encinger)
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Account Director: Anna Dzurjaníková
Art Director: Adam Marčcan
Copywriter: Matúš Kvas

Produkcia: Hitchhiker films (Michal Gogh, Ivan Hulík)
Režisér: Dano Dekan
Kamera: Martin Chlpík
Hudba: Fat Music / originál pieseň IMT Smile

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.