Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.05.2020, 12:42

Prvky augmentovanej reality nie sú iba pre zábavu. Boli súčasťou online konferencie o depresii

Projekt pripravili agentúry Seesame a PS:Digital.

Prvky augmentovanej reality nie sú iba pre zábavu. Boli súčasťou online konferencie o depresii
Zdroj: Youtube

Rozšírenú realitu (AR) nemusíme využívať iba na tvorbu zábavných fotiek a videí so psími uškami pripojenými k vlastnej hlave. Ich potenciál je obrovský. Seesame s PS:Digital a Janssen Slovensko spojili sily a pripravili prvú online tlačovú konferenciu s prvkami augmentovanej reality, pomocou ktorej ilustrovali závažnosť dopadov depresie na Slovákov. Tie sa zhoršujú vplyvom pandémie koronavírusu.

“S touto témou pracujeme v agentúre dlhodobo a preto sme sa s našimi partnermi rozhodli ľuďom poskytnúť rady, čo robiť, ak majú pocit, že sa ich stav alebo situácia s ich blízkymi zhoršuje,” vysvetľuje zámer online tlačovej konferencie Anna Michalková zo Seesame.

Počas korony sme sa všetci naučili fungovať online. Absolvovali sme desiatky telekonferencií a aj koncerty či stand-upy sa presunuli do streamov na sociálnych sieťach. Vznikol tak obrovský pretlak, v už aj tak veľmi obsahovo saturovanom, digitálnom priestore. “Hľadali sme spôsob ako tlačovú konferenciu v online priestore ozvláštniť, tak aby sme zaujímavým spôsobom mohli expertné informácie dostať k novinárom aj verejnosti” dopĺňa Dávid Benedig zo Seesame. Podarilo sa to vďaka rozšírenej realite v podobe filtrov, ktoré vizualizovali a dopĺňali informácie od spíkrov.”

Už dnes je rozšírená realita používaná rôzne. Peter Šebo, šéf agentúry PS:Digital, v ktorej dlhodobo pripravujú klientské riešenia obsahujúce inovatívne prvky, vrátane rozšírenej reality, vysvetľuje, že použitie AR je limitované najmä predstavivosťou vývojárov. “Pri veľkých športových prenosoch je AR používané na vytvorenie dodatočného virtuálneho reklamného priestoru, alebo to môže byť aj výborná pomôcka pri práci automechanikov.vNepochybne má v sebe aj spoločenský potenciál a ponúka aj veľké možnosti pre obohatenie našej práce v komunikácii. Už dávno to totiž nie sú iba zábavné filtre na tvár.”

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.