StoryEditor

Klarstein spúšťa svoju prvú televíznu kampaň

02.06.2020, 09:40
Autor:
redred
Kreatívne koncept zastrešila agentúra Čosi.

Značka Klarstein prináša na trh inovatívne produkty do moderných domácností, nadizajnované priamo v Berlíne. Produkty Klarstein zaujmú svojim unikátnym dizajnom a pestrým výberom farieb. Kým doteraz ich rovnako farebná komunikácia prebiehala výhradne online, dnes spúšťa Klarstein svoju prvú televíznu kampaň nazvanú Eins, Zwei. 

So značkou Klarstein sme komunikačne od úplného začiatku. Dlhodobo rozvíjame náš koncept Dizajnové mašinky z Nemecka, ktorým sme značke vytvorili výrazný vizuálny štýl, vtipný jazyk, či unikátne audio symboly. Fixujeme nimi kľúčové parametre značky - nemeckosť (kvalita) a hravosť (dizajn). Rozhodnutie klienta ísť do televíznej brandovej kampane bolo pre nás úžasnou správou, potvrdením správnosti nastavenia značky a ocenením našej práce, ” hovorí Maroš Kemény, CEO agentúry Čosi, ktorá stojí za komunikáciou značky Klarstein. „Scenár spotu sme postavili na prerábke chronicky známeho nemeckého hitu Eins zwei Polizei. Pesničku sme však doplnili o text, ktorý fituje k vybraným produktom a parametrom značky. Celý čas vlastne spievame o produktoch a pritom sa to ani netvári ako otravná reklama,” dodáva Creative Director agentúry Juraj Kusý.

Klaudia Malenovská, Head of Branding BBG, novú komunikáciu komentuje slovami: „Je to výborne rozvíjateľný koncept, preto chceme jeho potenciál využiť na maximum. Komunikácia pobeží súbežne v televíziách CME Group, v rádiu, printoch, v online a na sociálnych sieťach. Okrem toho spolupracujeme s niekoľkými influencermi a koncept rozvíjame aj na našom webe, kde ho podporíme vizuálne, wordingom a následne plynule rozvinieme do jednotlivých produktových kampaní.”

Televízny spot sa natáčal v marci, tesne pred vypuknutím koronakrízy, za jeho produkciou stojí Laurinc Studio a jeho dvorný režisér Daniel Laurinc. Stavbu scén ktorá trvala viac ako 50 hodín realizoval produkčný tím interne. Použil na ňu vyše 1080 kg materiálu a desiatky litrov na mieru namiešaných farieb.

Pod Klarstein spadajú najpredávanejšie produkty e-commerce holdingu Berlin Brands Group (BBG). „Značka Klarstein je medzi slovenskými spotrebiteľmi obľúbená, od vzniku sa tešíme z jej úspešného pôsobenia a stáleho rastu nielen na slovenskom trhu. Klarstein nám funguje marketingovo aj obchodne a ukazuje sa, že má skutočne veľký potenciál. Preto ju chceme podporiť aj mimo on-line priestoru televíznou kampaňou. Takáto investícia nebola jednoduchým rozhodnutím, najmä v spojení s koronavírusom a hroziacou ekonomickou krízou, no značke Klarstein veríme a vidíme v nej priestor pre ešte väčší rast nášho e-commerce biznisu,” hovorí Peter Both, CEO BBG.

Vizitka kampane:
Klient: Berlin Brands Group
Značka: Klarstein
Kreatívna agentúra: Čosi
Strategy Director: Maroš Kemény
Creative Director: Juraj Kusý
Art Director: Tibor Lehrer, Robert Vacula
Copywriter: Juraj Kusý, Braňo Dudáš
Account Manager: Simona Žiaková
Produkcia: Laurinc Studio
Producent: Viktor Šesták
Režisér: Daniel Laurinc

01 - Modified: 2020-05-29 06:35:21 - Feat.: 0 - Title: Martinus má prvýkrát v 30-ročnej histórii televíznu reklamu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 17:25