StoryEditor

Barbora Jančová: Pandémiu považujem za príležitosť. Zrazu všetko ide online

05.06.2020, 07:00
Autor:
pzpz
Predstavujeme talenty z brandže.

Dnešná rubrika patrí Barbore Jančovej, ktorá aktuálne ako senior copywriter pôsobí v agentúre MullenLowe GGK.

"Vyštudovala som FMK na UCM v Trnave. Začínala som v jednej menšej dizajnovej agentúre, neskôr som prešla do MUW Saatchi&Saatchi z ktorého moja cesta smerovala do dotcomu. Neskôr som zakotvila v digitasku, po 4 rokoch som pracovala s kamošmi v agentúre Echo a teraz ma môžete nájsť písať v MullenLowe GGK," predstavuje sa na úvod Barbora. 

Ako sa máte? Čo momentálne prežívate?

Mám sa veľmi dobre, ďakujem. Momentálne si užívam návrat života do bežných koľají, socializáciu a príjemné jarné počasie.

Zaujímavá skúsenosť, ktorú ste zažili v prvej polovici roka?

Zmenila som job. Prešla som do agentúry MullenLowe GGK. Opäť som sa ocitla vo veľkej agentúre, ktorá je plná výziev a zaujímavých klientov, jobov a osobností. Teším sa z toho.

Zmenila vám pandémia dôležitý plán, alebo krok v živote, na ktorý ste sa chystala?

Ani nie. Všeobecne považujem túto pandémiu za príležitosť. Všetko zlé je na niečo dobré a Slovensko sa dostalo bližšie k 21. storočiu. Všetko zrazu ide online. Ľudia pochopili, že trojhodinové meetingy sa dajú zhrnúť do jedného mailu, všetko ide vybaviť/objednať/zabezpečiť online.
Inak sa ma pandémia, okrem poklesu zákaziek, veľmi nedotkla, našťastie.

Čo najdôležitejšie si plánujete v druhej polovici 2020?

Som človek, ktorý síce plánuje, ale na kratšie obdobie. Sama som zvedavá, čo po kríze prinesie druhá polovica tohto roku.

Ako rada trávite čas, keď nepracujete?

V podstate sa stále hľadám v tom, čo by ma bavilo mimo práce. Skúšam a zatiaľ ma baví všetko – už treba len ten čas :) Učila som sa španielčinu, chodila na kurz keramiky a cez Udemy sa učím kresliť. K španielčine sa určite ešte vrátim - milujem ten jazyk a kresliť chcem skúsiť digitálne. Uvidíme, čo sa mi z týchto plánov podarí. Okrem toho som stále dieťa a rada sa hrám na konzole. Samozrejme, priatelia, záhradka a krížovky.

Čokoľvek, čo rada sledujete alebo vás inšpiruje?

​Na Instagrame rada sledujem divné profily. Inšpirujú ma iní ľudia – keď sa venujú niečomu, čo je úplne mimo môjho zamerania, alebo jednoducho iné od toho, čo by ste očakávali. A ešte ma veľmi inšpiruje môj priateľ, je múdry, sčítaný a extrémne ma baví sa s ním rozprávať o čomkoľvek.

Tu dávam tip na niektoré z divných profilov na IG (Atención: niektoré sú veľmi, veľmi zvláštne a niektoré majú škaredý humor!):

@cool3Dworld
@sally_hewett
@snake___pit
@tanaka_tatsuya

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Eggs

Príspevok, ktorý zdieľa Cool 3D World (@cool3dworld),

Cestovateľské okienko (čokoľvek spojené s vašimi cestovateľskými zážitkami).

Rada cestujem, ale stále sa bojím lietania. Obľúbili sme si Londýn, kam chodíme aspoň raz ročne. Vždy striedame lokalitu ubytka, aby sme ho spoznali čo možno najviac. Aj do Barcelony sa raz určite vrátim. To je láska číslo dva. Sem-tam si to dáme s priateľom vo dvojici, ale mega nás baví chodiť s kamošmi.

Najväčší zážitok bol ochotný londýnsky autobusár. O tretej ráno nás videl stáť na zastávke. Napriek tomu, že šiel opačne, pristavil sa a spýtal sa, či ideme na letisko. Povedal nám, že stojíme zle a poradil nám správnu zastávku, aby sme stihli let. A druhý zážitok bol, keď kamoška naletela škrupinkárovi a ten ju obral o posledné libry.

Ktorá zahraničná a slovenská kampaň bola podľa vás najlepšia a prečo?

Neviem, či bola najlepšia, no mne sa doteraz veľmi páči Dumb ways to die. Veľmi dobrý insight, super prevedenie a doteraz si pamätám tú pesničku a v mobile mám ich hry, ktoré btw. vychádzajú do dnes.

Milujem reklamu od Telekomu na Smart Home. Výborne vypointovaná, napísaná. To je asi jediná reklama, ktorú si sama od seba na YouTube zvyknem vyhľadať a pozrieť. Len tak.

S akou postavou z filmu alebo seriálu sa najviac stotožňujete?

Taký film alebo seriál som ešte nevidela. Toto je skôr otázka na blízkych kamarátov, ktorým sa možno svojimi vlastnosťami na niekoho podobám.
P.S. Ak to čítate, priatelia, píšte do komentárov :)

Ktorá kritika vás v živote výrazne posunula vpred?

Saatchi s Peťom Michalkom a Rasťom Michalíkom bola veľká škola. Ďalej Roman Roj je veľmi dobrý kreatívec, s ktorým som sa veľa naučila a často si predstavím, čo by povedal, keby mu odovzdám takéto headliny či idey.

Ale patrí sem aj klišé – každá kritika posúva. Dôležité len je, či sa na ňu urazíme alebo si z nej vezmeme to dobré.

Keby ste nemuseli spať, ako by ste trávili tento čas?

Určite by som sa učila medicínu. Fascinuje ma a tiež milujem robiť pre medicínskych klientov – či už sú to poisťovne, farma firmy alebo nemocnice. Veľa sa naučím a často je to výzva vzhľadom na regulácie. Alebo by som v niečom podnikala. To by však okrem času chcelo aj kapitál.

Keby ste mohli dostať zaručene pravdivú odpoveď na jednu otázku, čo by ste sa opýtali?

Kedy bude ten správny čas predať bitcoin?

Aká je vaša obľúbená spomienka spojená so zamestnaním?

Asi 4 roky v digitasku. Boli sme tam najlepšia partia, akú som zatiaľ v agentúre zažila. Úplne podľa popisu z profesie – mladý a dynamický kolektív. Vďaka tomu sa robili aj super projekty, na ktorých sme sa bavili. Bolo to fakt super a som šťastná za toto obdobie. Navyše som tam pracovala s rôznymi klientami (aj tým medicínskym), boli sme dog office a tak celkovo. Krásne obdobie.

Archív B.J.

01 - Modified: 2020-05-29 08:30:21 - Feat.: 0 - Title: Naďa Lukáčiková: Chcem aby sa ukázalo, že goodvertising nie je len módny trend 02 - Modified: 2020-05-21 09:39:33 - Feat.: 0 - Title: Miloš Szalay: Nečakal som na príležitosť. Oslovil som známe osobnosti a už to išlo 03 - Modified: 2020-02-14 15:14:14 - Feat.: 0 - Title: Matej Králik: Ambície v agentúre máme na tento rok nastavené vysoko 04 - Modified: 2020-02-29 13:49:45 - Feat.: 0 - Title: Martin Repka: Mám rád, keď jedinou podstatou kampane nie je len predať samotný produkt, ale niečo viac 05 - Modified: 2020-03-06 08:44:40 - Feat.: 0 - Title: Adam Matej: Niekedy je najzaujímavejšia kritika od človeka, ktorý je v danej oblasti úplný laik
01 - Modified: 2020-08-28 06:22:58 - Feat.: - Title: Martin Szabó: Páči sa mi práca s ilustráciou, ktorá nie je prvoplánová 02 - Modified: 2020-08-14 07:59:58 - Feat.: - Title: Roman Lončík: Pandémia bola studenou sprchou pre všetkých 03 - Modified: 2020-08-07 08:06:51 - Feat.: - Title: Barbora Senčáková: Content marketing je nedocenený. Veľa firiem mu stále nepripisuje dôležitosť 04 - Modified: 2020-07-30 20:46:30 - Feat.: - Title: Daniela Detriková: V online prostredí sa nenachádza každá cieľová skupina 05 - Modified: 2020-07-24 06:25:06 - Feat.: - Title: Zlatica Baltazarovičová: Podstata zostáva stále rovnaká. Treba rozumieť našej práci, médiám a nerezignovať na invenciu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 12:30