Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
04.06.2020, 11:50

#jemito4, odkazujú zákazníci 4ky v novej kampani

Koncept kampane vymyslela agentúra MARK BBDO.

#jemito4, odkazujú zákazníci 4ky v novej kampani
Zdroj: 4ka

4ka sa od svojho vstupu na trh profiluje ako dátovo-výhodný mobilný operátor. Navyše, jej produkty sú úplne bez viazanosti, vďaka čomu si môžu zákazníci 4ky užívať skutočne slobodné dátovanie. Tento benefit komunikuje mobilný operátor aj vo svojej novej kampani.

Koľko dát miniem? Nejde wifi? Celý deň na dátach? To sú všetko otázky, ktoré zákazníci 4ky nemusia vďaka výhodným paušálom SLOBODA riešiť. Aj preto sa hlavným motívom novej kampane stal hashtag #jemito4, ktorý odkazuje na bezstarostnosť a slobodu pri dátovaní. Hashtag #jemito4 je zároveň odpoveďou na ponuku konkurencie na telekomunikačnom trhu.

Zdroj: 4ka

Tvárami kampane sú mladí súčasní ľudia, ktorí dávajú jasne najavo svoj postoj k obmedzeniam pri dátovaní. S nekonečnými dátami od 4ky sa bavia výhodne a bez viazanosti. Práve mladí ľudia sú pre 4ku dôležitou cieľovou skupinou, keďže sú zároveň najväčšími používateľmi dát.

Zdroj: 4ka

​Kampaň vo svojej prvej fáze pobeží v OOH a v online médiách.

Vizitka kampane: #jemito4

Klient: SWAN Mobile
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
CreativeDirector: Vlado Slivka
Copywriter: Ivan Fiedler, Michal Roháček
Art Director: Boyo Dohnal
Fotograf: Lousy Auber
Produkcia: Cookie films
Account Manager: Kristína Halová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.