Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.06.2020, 13:39

MullenLowe GGK s novým kreatívnym riaditeľom

Je ním Ondrej Kořínek.

MullenLowe GGK s novým kreatívnym riaditeľom
Zdroj: MullenLowe GGK

Na pozíciu kreatívneho riaditeľa v agentúre MullenLowe GGK sa po dvoch rokoch vrátil Ondrej Kořínek. Na otázku prečo, odpovedal, že ponuka voľných rúk bolo to, čo rozhodlo.

Do staronovej agentúry prišiel zo štúdia Echt, kde viedol kampaň na Študentský účet pre Tatra banku a zúčastnil sa na predvolebnom ultramaratóne pre stranu ZA ĽUDÍ. "Zažil som Gizku aj Kisku," hovorí Ondrej a dodáva, že nadšenie a energiu, ktoré vládnu v Echte, by chcel priniesť do MLGGK.

Ondrejovým cieľom je, aby ľudia v agentúre menej pracovali a viac sa bavili. 

Z pozície kreatívneho riaditeľa v MullenLowe GGK odišiel vo februári tohto roka Erik Reingraber, ktorý sa na rovnakú pozíciu presunul do Generations

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.