MullenLowe GGK
StoryEditor

MullenLowe GGK s novým kreatívnym riaditeľom

04.06.2020, 13:39
Autor:
redred
Je ním Ondrej Kořínek.

Na pozíciu kreatívneho riaditeľa v agentúre MullenLowe GGK sa po dvoch rokoch vrátil Ondrej Kořínek. Na otázku prečo, odpovedal, že ponuka voľných rúk bolo to, čo rozhodlo.

Do staronovej agentúry prišiel zo štúdia Echt, kde viedol kampaň na Študentský účet pre Tatra banku a zúčastnil sa na predvolebnom ultramaratóne pre stranu ZA ĽUDÍ. "Zažil som Gizku aj Kisku," hovorí Ondrej a dodáva, že nadšenie a energiu, ktoré vládnu v Echte, by chcel priniesť do MLGGK.

Ondrejovým cieľom je, aby ľudia v agentúre menej pracovali a viac sa bavili. 

Z pozície kreatívneho riaditeľa v MullenLowe GGK odišiel vo februári tohto roka Erik Reingraber, ktorý sa na rovnakú pozíciu presunul do Generations

01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-09-13 06:00:00 - Feat.: - Title: Andrea Jurgošová: Dobrý copywriter sa nevypíše za počítačom, ale tým, že skúša nové veci 05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 04:03